Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
hmekk

VAMO

Recommended Posts

enda kogemustest võin öelda et mul pidas vamo vastu 2 nädalat siis kadus ekraanil esimene number, 2 kuuga oli pime lõpuks tegin meh modi kuna sai evik kõrvale võetud . eile siis avastasin keere nässus(kuskil 6 kuud siis möödas) . Asi võib olla halbade asjade kokkulangemine . samas mis liigub se kulub . Palju oleneb ka sellest kuidas sa hoolitsed asja eest . Vamo on odav ja kättevõttes tundub raske ja vastupidav mis on tegelikult eksitav. Ma ei üritagi vamot maha teha aga ma ei ütleks et se nüüd jube kõva relv oleks sõbraga tellisime koos ja temal töötab 5+ .Mis ta muidugi mulle viimane kord mainis et kui kausutad kahte 18350 akut siis pidi ühe ära sööma olevat lausa sisisema läinud ja tossu välja ajanud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis ta muidugi mulle viimane kord mainis et kui kausutad kahte 18350 akut siis pidi ühe ära sööma olevat lausa sisisema läinud ja tossu välja ajanud

Lipo akud on plahvatusohtlikud kui neid kasutada kahte korraga ja mitte koguaeg paari koos. Hea oleks kasutada paari algusest lõppuni koos. Kui akud on erineva laetuse astmega siis hakkavad nad omavahel seda ühtlustama ja väga kiirelt tühjenema. See omakorda tekkitab soojuse eraldumise. halvimal juhul lõhkemise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõbra Vamol mingi kamm, telefoni jutust arusaanud, et kui suurt nuppu pressib siis aparaat näitab Lo ja oomi märki. Oli siis kontakti puhastanud ja akusid vahetanud kuid ei miskit. Siis oli keskmist klemmi kergitanud ja kuidagi nii õnnetult, et see valge tihend oli ära tulnud ja tagasi ta seda sinna ei saanud. Aretas sinna siis mingi kummist rõngastihendi asemele. Muutusi polnud- ikka Lo ja oomi märk. Siis viimaks helistas mulle, soovitasin uus coil panna(iclear30 tal kasutusel) ja mõõta siis takistust vamoga. Näitas 0,0 oomi 2,2 asemel. Lasin clearo küljest võtta ja siis takistuse nuppu vajutada- ikka 0,0 oomi. Minu vamo näitab ilma clearota 9,9 oomi. Viimaks soovitasin tal testeriga kontrollida vamo + ja keret, et kas voolu annab üldse välja. Tulemust hetkel veel ei tea, jäi eile õhtul katsetama. Vamo muidu näitab tal aku täituvuseks ilusti 4,2v. Mul mõistus otsas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõbra Vamol mingi kamm, telefoni jutust arusaanud, et kui suurt nuppu pressib siis aparaat näitab Lo ja oomi märki. Oli siis kontakti puhastanud ja akusid vahetanud kuid ei miskit. Siis oli keskmist klemmi kergitanud ja kuidagi nii õnnetult, et see valge tihend oli ära tulnud ja tagasi ta seda sinna ei saanud. Aretas sinna siis mingi kummist rõngastihendi asemele. Muutusi polnud- ikka Lo ja oomi märk. Siis viimaks helistas mulle, soovitasin uus coil panna(iclear30 tal kasutusel) ja mõõta siis takistust vamoga. Näitas 0,0 oomi 2,2 asemel. Lasin clearo küljest võtta ja siis takistuse nuppu vajutada- ikka 0,0 oomi. Minu vamo näitab ilma clearota 9,9 oomi. Viimaks soovitasin tal testeriga kontrollida vamo + ja keret, et kas voolu annab üldse välja. Tulemust hetkel veel ei tea, jäi eile õhtul katsetama. Vamo muidu näitab tal aku täituvuseks ilusti 4,2v. Mul mõistus otsas.

Tundub selline probleem olema:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõbra Vamol mingi kamm, telefoni jutust arusaanud, et kui suurt nuppu pressib siis aparaat näitab Lo ja oomi märki. Oli siis kontakti puhastanud ja akusid vahetanud kuid ei miskit. Siis oli keskmist klemmi kergitanud ja kuidagi nii õnnetult, et see valge tihend oli ära tulnud ja tagasi ta seda sinna ei saanud. Aretas sinna siis mingi kummist rõngastihendi asemele. Muutusi polnud- ikka Lo ja oomi märk. Siis viimaks helistas mulle, soovitasin uus coil panna(iclear30 tal kasutusel) ja mõõta siis takistust vamoga. Näitas 0,0 oomi 2,2 asemel. Lasin clearo küljest võtta ja siis takistuse nuppu vajutada- ikka 0,0 oomi. Minu vamo näitab ilma clearota 9,9 oomi. Viimaks soovitasin tal testeriga kontrollida vamo + ja keret, et kas voolu annab üldse välja. Tulemust hetkel veel ei tea, jäi eile õhtul katsetama. Vamo muidu näitab tal aku täituvuseks ilusti 4,2v. Mul mõistus otsas.

Tundub selline probleem olema:

Tänks, muuvist oli abi olnud (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain siis nüüd kätte oma uue komplekti Vamo V5. Lisaks ostsin juurde iClear 30 ja komplekti automisaatoreid. Asi selles, et ma ei saa tuhkagi aru voltide, wattide jne reguleerimisest. Saan nagu aru, kui watte rohkem lisan, siis nagu kangem. Nendest kalkulaatoritest ei saa ma ka tuhkagi aru. Kes oskab maakeeli mulle seletada?

Imelik oli veel see, et V5 komplektiga oli kaasas V3 manual(võimalik et nad ühesugused).

Loodan, et ei saanud postitus väga vale koha peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imelik oli veel see, et V5 komplektiga oli kaasas V3 manual(võimalik et nad ühesugused).

V5 ja V3 on sama sisu, seega manual sobib. Ainult välimus on erinev.

 

NO2 vali ka.

Alates V3'st ongi ainult RMS mode (ehk siis NO2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igavesti kole pragu jääb mu Protanki ja Vamo vahele. Teemat pole läbi lapanud aga keegi sinna midagi ilusat mõelnud? Miski täpne metallseib ajaks vast asja ära. Või siis kummist seibipoiss... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen kasutanud sellist keermekaitset:

http://www.fasttech.com/products/1411/10003951/1284506

Katse-eksimuse meetodil seadnud selle niisugusele kõrgusele, et clearo samaaegselt saavutab kontakti akuga, aga on ka rõnga abil fikseeritud.

 

Selline on mul ka olemas:

http://www.fasttech.com/products/1411/10003951/1326405

Aga seda pole ma Protankiga saanud kasutada, kuna ta ei lähe piisavalt kaugele alla, et clearo kontakti saavutaks. IClear30-ga töötab. Natuke peaks viilima ükskord, kuigi kroomkatte alt tuleks muidugi kohe messing välja ja see poleks teab mis esteetiline pilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igavene häda Vamo V2-ga. Mul on iClear30, Vivinova (2 varianti) ja Protank II. Kindla ühenduse annab vaid IClear. Teised sõltuvad nii ilmast, naise tujust ja Emori reitingust. Uus Vivinova töötab päeva, siis annab Vamo 9.9 oomi ja midagi ei liigu. Värske Protank töötab ka vahel, siis annab vana hea 99. Aitab siis kui otsast ära kruvida ja tagasi panna, aga mite alati. Vahel läheb oma 30 min, et see ravi töötaks. Olen nõelaotsga seda Vamo kontaktikest kergitanud, aga vist pole asi siiski selles. Lisaks näitab Vamo Protankiga vahel täiesti absurdseid numbreid takistatuse kohta, nagu 5.x, 7.x jms. Paned korrkas lauale (nagu nüüd) ja tagasi nrm 2.2. Siis jälle 9.9. Vamo loll või mina? Ja nagu mainitud, iClerariga toimib kõik nagu unistus töötama peabki. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igavene häda Vamo V2-ga. Mul on iClear30, Vivinova (2 varianti) ja Protank II. Kindla ühenduse annab vaid IClear. Teised sõltuvad nii ilmast, naise tujust ja Emori reitingust. Uus Vivinova töötab päeva, siis annab Vamo 9.9 oomi ja midagi ei liigu. Värske Protank töötab ka vahel, siis annab vana hea 99. Aitab siis kui otsast ära kruvida ja tagasi panna, aga mite alati. Vahel läheb oma 30 min, et see ravi töötaks. Olen nõelaotsga seda Vamo kontaktikest kergitanud, aga vist pole asi siiski selles. Lisaks näitab Vamo Protankiga vahel täiesti absurdseid numbreid takistatuse kohta, nagu 5.x, 7.x jms. Paned korrkas lauale (nagu nüüd) ja tagasi nrm 2.2. Siis jälle 9.9. Vamo loll või mina? Ja nagu mainitud, iClerariga toimib kõik nagu unistus töötama peabki. :evil:

iClear'il on nendest kõige pikem pluss klemm ja see ilmselt seletab miks see toimib. Kui Sa iClear'i keerasid sinna otsa nii kõvasti et ta Vamo vastas oleks, siis surusid Vamo pluss klemmi nii alla et teised clearod enam ei toimi.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mina mõtlesin et euribor on süüdi (psühho)

 

jah, iClear30 rikub kõik ilusa ära s.t. surub keskmise klemmi liiga alla ja vahel lisab paar tilka vedeliku ka sinna

kui iClear30 nõrgemini otsa keerata, siis sindrinahk logiseb liialt ja annab x ohme

 

vb. tegelikult on probleem selles et see kena kummitihend seal keskmise klemmi ümber/all on sant

 

igatahes kui m3t tahan tõmmata (on selline tahtmine vahel) kergitan alati seda klemmi ja mitte nõelaga vaid mugavuse mõttes taskunoa otsaga :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakkas ka minul V5 taolist nalja siin kaks päeva tagasi tegema, et nii kui nuppu vajutad nii kiri ees et Low load. Jamasin siis tükkaega sellega ja arvasingi, et iClear30 omadega õhtal, kuna teise Clearoga töötas. Lõpuks siis keerasin pööre-poolteist tagasi ja siiani toimib. Hakkas ka samamoodi ulmelisi oome displeile näitama jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuli FT-st Vamo v2. Panin laetud 18350 aku aparaati, displei vilkus toite üle rõõmustades, misjärel lülitasin sisse, konfisin NO2 ja VW peale. Clearo otsa, kontrollisin takistust ning oli aeg testiks natuke aurutada. Mahvi tõmmates sain kohe aru, et midagi ei toimu. No tahtsin siis uuesti takistust kontrollida, aga masin polnud sisse lülitatud! Proovisin sisse lülitada, displei välgatas sekundi murdosaks ja nupuvajutused näitasid, et pole sisse lülitatud. Pärast seda ei saanud aparaadilt enam mingit tagasisidet ei teise akuga, ilma clearota, teise põhjakorgiga jne. Kirjutasin RMA ticketi.

 

Järgmisel päeval proovisin, ikka täitsa surnud.

 

Täna ikka ei andnud rahu. Raputasin kõvasti enne aku sisse panemist. Tohoh, mõtlesin, kui displei tegi vilk-vilk-vilk. Lülitus sisse, aga mahvi tõmbama hakates jälle välja. Mõtlesin siis välja, et on suur tõenäosus, et elektroonika korras ja probleem lahtises juhtmes. Otsustasin ise käed külge panna, logisin FT-sse ja sulgesin ticketi. Tangidega (läbi riidelapi) loksutades tuli ülemine sektsioon üllatavalt hõlpsasti lahti. Teibi abil polsterdatud näpitsatega trükiplaati välja loksutada üritades tõdesin, et kuna pole eriti plaadil kohta, kust tugevalt kinni saada, on veidi liiga suur risk seda kahjustada. Mõtlesin välja teise meetodi. Väike sõrm mahub ja ulatub toru poolt kenasti plussklemmi vastu -- sealtpoolt avaldasin survet ning pea poolt loksutasin teise käe nimetissõrmega plaati, mis hakkaski väljapoole liikuma. Mõnemillimeetrisest nihutamisest piisas, et plaati kinni hoidva poolkuukujulise ristlõikega plastikutüki sai eemaldada ning nüüd sai juba plaadi kätte. Nupud kukkusid ka lauale.

 

Ei leidnud midagi laita, juhtmed tugevalt küljes ja kusagil midagi kärsanud ei paistnud. Mõningase lõuakratsimise peale otsustasin uuesti kokku panna ja testida. Nuppe polnud väga lihtne tagasi asetada, mistõttu surusin displeid kaitsva "klaasi" oma pesast välja (õigemini sissepoole) ja eemaldasin. Panin nupud ja klaasi tagasi. Trükiplaat sisse, plasthoidja järele, nupud kenasti klikitavad, top cap poolenisti tagasi, et kontakti annaks. Lülitus sisse, clearo otsa, mahv. Ohoo, krõbises... ja poole mahvi pealt jälle nägemist.

 

Kordasin top cap'i asendit muutes seda testi omajagu kordi ja sügasin lõua punaseks. Väga segadusse ajav oli see, et vahepeal masina mudimisel see vilkus kolm korda ehk probleem nagu kusagil massiühenduses. Võtsin ühte kätte juhtsektsiooni ja teise kätte masina alumise poole ning proovisin väänata. Tulemuslikult. Loksutasin veel ning saingi toru alumise poole küljest ära. Sinna siis oligi koer maetud, et selle pagana liimiga kinnitatud pikenduse ja juhtsektsiooni vaheline ühendus jukerdas. Kuna hetkel polnud häid ideid ja vahendeid kestva ühenduse ning kinnituse loomiseks, siis puhastasin bensiiniga nii palju liimi ära, kui sain, keerasin kahekordsest hõbepaberist liimi asemele uue juhtiva tihenduse ja surusin pooled jõuga taas kokku. Püsib. Töötab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, mul mingi sama mure läbi elatud, aint mul veeres ta paar korda laualt maha ja see tagumine ots (aku osa) hakkas logisema ja lülitas end välja kuis juhtub (psühho)

 

eks ma siis liimsin, super attackiga....poole liimimise peal turgatas et see ei juhi ju el....aku sisse...vilkus...töötab...ei logise...eks seekord vedas vist :P

 

järgmne kord kasutan hõbeda sisaldusega liimi (esiga)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul üks panasonicu nibuga aku ja sellega probleeme pole kuid ilma nibuta akudega vahel sama kamm, et aparaat lülib end välja. Arvasin, et akud peetis kuid vist on siiski mingi ühenduse jama siis. Kamryga töötavad kõik akud probleemidetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas masin on see vana või uue (kuldse) vedruga?

Kuldse vedruga on. Olen täheldanud veel seda, et kui aparaat end välja lülib siis võibki nuppu plõksima jääda, et uuesti sisse lülitaks kuid aitab see kui põhjaga üks litakas vastu põlve koputada. Siis saab jälle nupust sisse lülitada ja saab mõndaaega tõmmata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...