masmre 39 Postitatud Mai 6, 2013 Vaidlen vastu, vivi'le keeran 5 minutiga uue valmis. http://foorum.e-suits.eu/vivi-nova-modding-t79.html Share this post Link to post Share on other sites
hazar 8 Postitatud Mai 6, 2013 sellise coili saab tõesti 5 minutiga teha aga mul ei ole sellised kunagi hästi töödanud tuleb kas kõrbe või metalli haisu Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Mai 6, 2013 Käib jutt koguaeg mingitest jalgadest 8) mis need siis on? Need mis coilist edasi lähevad clearo vahele? Niiöelda coili otsad? Share this post Link to post Share on other sites
masmre 39 Postitatud Mai 6, 2013 Käib jutt koguaeg mingitest jalgadest 8) mis need siis on? Need mis coilist edasi lähevad clearo vahele? Niiöelda coili otsad?just Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Mai 6, 2013 Käib jutt koguaeg mingitest jalgadest 8) mis need siis on? Need mis coilist edasi lähevad clearo vahele? Niiöelda coili otsad?just Mis see pikkus olla võiks mt3-el? Share this post Link to post Share on other sites
Rando.R 1 Postitatud Mai 26, 2013 Mille järgi tuleks seda Traadi paksust võtta? Sooviks CE5 ja akuks on ego-k Share this post Link to post Share on other sites
martin 10 Postitatud Juuni 2, 2013 Üritasin prooviks üht coili keerata. Kinnitasin coili clearo külge ning tegin mõned dry burnid, aga ikka jättis rõveda kirbe maitse külge. Lammutasin coili laiali ning wick oli pruunikaks läinud. Oskab keegi öelda, mis ma valesti tegin, kas ma oleks pidanud paar tilka vedelikku peale tilgutama dry burni tegemise ajal? Takistus oli 2,2 oomi, seega suht enamvähem soovitud tulemus. Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 2, 2013 Üritasin prooviks üht coili keerata. Kinnitasin coili clearo külge ning tegin mõned dry burnid, aga ikka jättis rõveda kirbe maitse külge. Lammutasin coili laiali ning wick oli pruunikaks läinud. Oskab keegi öelda, mis ma valesti tegin, kas ma oleks pidanud paar tilka vedelikku peale tilgutama dry burni tegemise ajal? Takistus oli 2,2 oomi, seega suht enamvähem soovitud tulemus. Proovi nii et enne kui hakkad coili keerama siis põleta nii wick kui ka traat eraldi põletiga punaseks, traat puhasta puhta paberiga. Keerad coili ja teed nii nagu ikka. Kohati olen täheldanud ka et pannakse pärast dryburni vedelikku peale ja põletatakse mingi korrosiooni kaitse või midagi sellist peale. Ma ei ole sellel erilist mõtet näinud, nagunii paned kohe clearosse ja kukud tossama Share this post Link to post Share on other sites
martin 10 Postitatud Juuni 2, 2013 Proovi nii et enne kui hakkad coili keerama siis põleta nii wick kui ka traat eraldi põletiga punaseks, traat puhasta puhta paberiga. Keerad coili ja teed nii nagu ikka. Kohati olen täheldanud ka et pannakse pärast dryburni vedelikku peale ja põletatakse mingi korrosiooni kaitse või midagi sellist peale. Ma ei ole sellel erilist mõtet näinud, nagunii paned kohe clearosse ja kukud tossama Ok, proovin siis sedasi teha Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 2, 2013 Traat ja wick on niiöelda kaitsekihiga kaetud ning kui ära ei puhasta siis see annabki seda paha maitset. No igast hiinakad ja muud tegelased määrivad ka ju higi ja kõiksugu jama sinna peale Seega tuleks alati puhastada isegi uus coil, uus clearo jne. Share this post Link to post Share on other sites
martin 10 Postitatud Juuni 2, 2013 Ei aidanud see meetod ka mitte. Ikka rõve maitse küljes Share this post Link to post Share on other sites
hazar 8 Postitatud Juuni 3, 2013 aga tee coil vedelikuga kokku ja lase kõrge voldiga käima ise samal ajal peale vaadates. Kui midagi hakkab hõõguma, enne kui coili keskkoht siis seal on su põhjus. Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 3, 2013 nii öelda on see hotspot ehk inimkeeli lühis. hambaorgi või nõelaga nihutades kerge parandada. Share this post Link to post Share on other sites
martin 10 Postitatud Juuni 3, 2013 Seda ma jälgisin eriti hoolikalt, et lühiseid ei oleks. Kui ma nüüd väga ei eksi, siis traat hakkas esimesena keskelt punaseks minema ning siis ülejäänud keerud. Õhtal katsetan uuesti ja kui siis ka kärsakat annab, siis mina loobun. Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 3, 2013 nii öelda on see hotspot ehk inimkeeli lühis. hambaorgi või nõelaga nihutades kerge parandada. EDIT: tegelikult kogu teema toimibki läbi lühise coil on ise yks suur lühis Share this post Link to post Share on other sites
hazar 8 Postitatud Juuni 3, 2013 hotspote ei põhjusta ainult lühised, põhjuseid on ka muid. Kõigepealt tuleks meelde jätta paar füüsilist fakti 1) elektri ringis jadamisi ühendatud osade vahel jaotatakse neist läbi lastav vool vastavalt takistusele. Mida suurem takistus, seda rohkem voolu(ja sellest tingituna vatti) see osa saab.Ntx kui on jadamisi ühendatud 2 takistit, 10oomi ja 100 oomi, ja neist läbi lasta 5v siis 10 oomine takisti saab 0,45v ja 100 oomine saab 4,54v. See on oluline sest ka takistus traati võib vaadelda jadamisi ühendatud lõikudena. -Lühised keermete vahel tekitavad madalamat takistust pannes sellega ülejäänud traadi suurema pinge alla. -Lühised kerega võivad teha kas mitte midagi (kui ntx negatiivne coili ots puutub negatiivselt pingestatud kere juppi), võivad voolu coilist mööda juhtida (ntx positiivne coili ots puutub negatiivselt pingestatud kere juppi) või võivad tekitada mitte soovitud keemilisi reaktsioone kui ntx kuum traat kere juppi puutudes hakkab seda lagundama andes halba maitset (suht tõenäoline kroomiga kaetud juppide puhul). -Üleliia väänatud (inglise keeles kinked) või liigsest kuumast kahjustatud traadi jupil on kahjustatud kohas kõrgem takistus jällegi põhjustades hotspoti. -Vastupidiselt müüdile, et elekter läheb alati kergeimat teed pidi, läheb elekter siiski igat võimalikku teed pidi jaotades energiat sinna vastavalt paralleelse takistuse seadusele (mis vastupidiselt jadamisi ühendusele jaotab energiat sinna rohkem kus vähem takistust). Seega isegi kui on tegu pooliku lühisega, ntx ühendus on halb aga on olemas siis võib selle tõttu ikka jama tekkida. 2) millegiga kontaktis olev coili osa (ntx wick, elektrilised kontaktid) saab kuumast kiiremini lahti kui tühja õhuga ümbritsetud traat. See tähendab, et liiga lõdvalt keeratud coil mis wickist eemale hoiab või liiga pikad jalad kuumenevad kiiremini põletades vedelikku ja andes sitta haisu. Kui keerata piklik coil wicki ümber ja seda siis kokku suruda juhtub nii, et pikkusest ülejäänud osa suunatakse coili diameetrisse viies seda eemale wickist. Kokkuvõttes on mul paar üldist soovitust silica tahi puhul: -coil keerata tihedalt ja kõvasti (ja ilma abiks oleva nõelata) -mida rohkem pöördeid seda parem (seda suurem osa kogu takistusest asub wicki ümber keeratud osas ja seda rohkem energiat see osa saab) -topeltjalad on maagia, kahekordne kogus traati jalagel tähendab, et jalgadel on kaks korda vähem takistust mille tõttu saavad need ka kaks korda vähem energiat -coili testides peab see keskelt hõõguma hakkama ka märjalt, mitte ainult kuivalt kuna siis on wicki soojusjuhtivus palju parem ja tõenäosus, et mõni hotspot ette jõuab suurem. SS taht on pisut teine loom. Ühelt küljelt on see palju parem soojusjuht mille tõttu ei ole topeljalgu või hiiglama palju pöördeid coilil vaja. Teisest küljest juhib see ka elektrit mille tõttu ei olegi võimalik normaalse ajavahemikuga seda piisavalt hästi oksüdeeruda, et kõrget keermete arvu kasutada saaks. Muide - ise ajasin tükk aega taga, et mida see SS oksüdeerimine ikkagi tähendab. Lõpuks leidsin, et kroomi sisaldusega terasel on naturaalselt peal õhuke kiht kroomi oksiidi mis seda rooste eest kaitseb. Kui seda terast kiiresti kuumutada ja jahutada siis see kiht puruneb ja asemele tekib uus. Kui seda protsessi mitu korda korrata siis lõpuks on see armistunud kroomi kiht nii paks, et pärsib effektiivselt elektri voolu. Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 4, 2013 Kasutatud MT3-e, traat 0,2mm NiChrom wick 2mm Keeratud 7 keerdu takistuseks 1,8 oomi. Vana pea lahtivõetuna ning valmis olev varustus: Uus pea, kanger mt3 ümbris ning ego-t 650mah (3,3V) aku: Share this post Link to post Share on other sites
admin 172 Postitatud Juuni 4, 2013 Pilte ei näe. Infoks lihtsalt. Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 4, 2013 Kuda nüüd on? Keegi oskab öelda kuidas dropboxi piltide yleslaadimisel kasutada, tundub et ei tee oma tööd. Share this post Link to post Share on other sites
masmre 39 Postitatud Juuni 4, 2013 Kuda nüüd on? Keegi oskab öelda kuidas dropboxi piltide yleslaadimisel kasutada, tundub et ei tee oma tööd.tee dropboxis 'publik' kaust. seda peaks kõik nägema Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 4, 2013 Kuda nüüd on? Keegi oskab öelda kuidas dropboxi piltide yleslaadimisel kasutada, tundub et ei tee oma tööd.tee dropboxis 'publik' kaust. seda peaks kõik nägemaTegin "jagamise kausta" ja on sharingus. kuid nagu just vaatasin siis näitab et seda näevad vaid inimesed kes on minu dropboxi sõbralistis.kuidas "public " kausta teha? Edit: pildid praegu näha? Share this post Link to post Share on other sites
admin 172 Postitatud Juuni 4, 2013 Jah nüüd ok. Alati võid kasutada upload.e-suits.eu teenust ka! Share this post Link to post Share on other sites
rainel 0 Postitatud Juuni 4, 2013 Pidin facebooki yleslaadima, teine kord tean kasutan antud lehte Share this post Link to post Share on other sites
admin 172 Postitatud Juuni 4, 2013 Kui postitad on all võimalus lisada samuti pilt foorumisse mis on samuti mugav. [attachment=0]shot_130605_004440.png[/attachment] Share this post Link to post Share on other sites
masmre 39 Postitatud Juuni 4, 2013 kuidas "public " kausta teha? Vaikides teed ja siis paned, et kõik näevad ja ongi valmis. Aga pildid on näha küll nüüd. Share this post Link to post Share on other sites