Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
militar

Paypal

Recommended Posts

Kuna paljud kasutavad ostude eest maksmisel paypali siis siia teemasse on oodatud kõik sellega seonduv- konto loomine, kaartide sidumine, raha tagasinõudmine jne.

Endal üks keiss pooleli kus fasttech pani 06.august kauba teele kuid see pole Eestisse jõudnud ja ma tahan läbi paypali raha tagasi. Alustasin sellest, et avasin Resolution Centeris geisi, et müüja ei saada lubatud ajaga kaupa. Paypal saatis siis kõik mu kaebused poele edasi kuid mingit muutust polnud- pood ei vastanud probleemile. Kuu möödudes avasin claimi, et tahan raha tagasi( seal nii, et kui 10-ne päeva jooksul müüja ei vasta siis paypal kannab raha tagasi) ja viis päeva hiljem saatis pood paypalile kauba tracking numbri ja et nad on kauba postitanud. Mina pole siiani kaupa saanud ja ei leia ka kohata kuhu paypalile postitada, et kaup siiani saamata ja see rohkem müüja rida mitte minu kes ma olen teenuse eest korralikult tasunud.Hetkel näitab fasttecil lehel, et ostu summa on punasega miinuses ja refund paypali poolt. Nüüd ei teagi kaua seda nii hoitakse(kaup siiani saabumatta) ja millal raha tagasi saan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lisaks omalt poolt siia nii palju, et kui Swedbanki krediitkaarti soovite siduda, siis tuleb kõigepealt internetipangas minna Laen,Liising,Krediitkaart - Turvalised ostud internetist ning see aktiveerida. Nii palju veel, et minule ei tulnud esimese nädala jooksul (tingituna vist interneti ühenduse probleemidest) krediitkaardi broneeringusse seda 4ja kohalist pin koodi, mida on samuti vaja konto täielikuks aktiveerimiseks. Helistasin juba teisel päeval sinna ning sain selle pangast. Vaja läks paroolikaarti muidugi, et enda isikut tõestada. Esimese ostu ka juba tegin ja ei tekkinud probleeme. Militar, ehk saad siit adekvaatset nõu: http://www.paypal-eesti.maksed.net/foorum/raha-tagastamine/ , kuigi tundub, et pole viimastele küsijatele küll keegi midagi vastata osanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raha tagasisaamise kinnituse peaks saatma PayPal kohe kui tehing toimunud, samas aga ilmub see kaardikontole alles pärast 30 päeva möödumist, kuna pank hoiab kinni.

 

Näide:

PayPal: *** just sent you a refund Jun 27, 2013 08:31:28 PDT

Refund to MasterCard Credit Card XXXX-XXXX-XXXX-XXXX: €35.72 EUR

 

Swedbank väljavõte

27.07.2013 PAYPAL ******* 27.06.13 PAYPAL ****** +35.72

Share this post


Link to post
Share on other sites

ootan paypali otsust. Mina pole kaupa saanud- müüja on kauba saatnud.

Nii on suht keeruline. Minu teada annab Paypal raha tagasi ainult juhul kui müüja ei suuda tõestada et ta Sulle midagi saatis. See kas Sa oled paki kätte saanud või mitte, neid ei huvita ja see on kasutustingimustes kirjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müüja saatis paypalile tracking numbri mis tõestab, et pani kauba teele ja ka seda, et mina pole kaupa saanud. Müüja kohustus on tegeleda postifirmaga ja sealt hüvitist nõuda. Mina olen teenuse eest maksnud ja pole lubatud teenust saanud ehk siis müüja pole kaupa mulle edastanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müüja saatis paypalile tracking numbri mis tõestab, et pani kauba teele ja ka seda, et mina pole kaupa saanud. Müüja kohustus on tegeleda postifirmaga ja sealt hüvitist nõuda. Mina olen teenuse eest maksnud ja pole lubatud teenust saanud ehk siis müüja pole kaupa mulle edastanud.

Jah, aga siis peksa müüjat, mitte Paypal'i. Paypal'i kasutustingimustes on kirjas et kui müüja kasvõi vana saapa Sinu poole teele paneb, siis seda probleemi pead Sa müüjaga lahendama ja Paypal Sind aidata ei saa. Ehk siis kui müüja suudab tõestada et ta midagi Sulle saatis, siis pead oma probleemi müüjaga lahendama. Paypal tagastab makstud raha ainult siis kui müüja ei suuda tõestada et ta midagi sulle saatis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müüja saatis paypalile tracking numbri mis tõestab, et pani kauba teele ja ka seda, et mina pole kaupa saanud. Müüja kohustus on tegeleda postifirmaga ja sealt hüvitist nõuda. Mina olen teenuse eest maksnud ja pole lubatud teenust saanud ehk siis müüja pole kaupa mulle edastanud.

Jah, aga siis peksa müüjat, mitte Paypal'i. Paypal'i kasutustingimustes on kirjas et kui müüja kasvõi vana saapa Sinu poole teele paneb, siis seda probleemi pead Sa müüjaga lahendama ja Paypal Sind aidata ei saa.
Peksan mõlemat, nii kindluse mõttes (relv)

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 August 2016

GearBest

+ 44,02 USD

Refund

The original purchase was 12 July 2016.

Refunded to

MCARD x-74**

You'll see "PAYPAL *GEARBEST" on your card statement.

Exchange rate

44,02 USD = 41,44 EUR

1 US Dollar = 0,94 Euro

Transaction ID

 

Seller info

GearBest

[email protected]

Note from GearBest

Partial

Refund details

Refund total (includes tax and shipping)44,02 USD

Raha veel krediitkaardile pole laekunud? Lähebki aega sellega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega ta niisama ei laekugi. Pead ise kandma oma raha krediitkaardile tagasi aga selle eest võetakse jälle vahendustasu :)

 

Lihtsam on jätta see raha Paypali kontole. Järgmine kord kui midagi ostad, siis võetakse sealt raha maha. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega ta niisama ei laekugi. pead ise kandma oma raha krediitkaardile tagasi

No ikka ei pea küll kui raha otse krediitkaardilt maha läheb :)

 

Üldiselt natuke läheb aega, tavaliselt 3-5 päeva. Selle nädala lõpuks vast peaks kohal olema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...