tripp 140 Postitatud September 13, 2013 Sai siis selline mod soetatud. Netis kolades jäi silma, et üpriski eVicu sarnane asi paistab olevat ja kui uurides teada sain, et sellega saab kasutada ka eVicu jaoks soetatud akutorusid, siis oli otsus kindel, et see tuleks endale saada. Võtsin musta värvi isendi ja siiamaani on ainult positiivne kogemus olnud. Mod ise on hea kvaliteediga. Musta värvi seade on kaetud kummise värviga, mis teeb selle käeshoidmise kindlaks ja mugavaks ning ei ole karta, et see kergelt käest maha võib libiseda. Keermetest on kasutusel ego ja 510 keere ning kasutada saab eVicu pikki ja lühikesi akutorusid. Samas, SID'i toru eVicu otsa ei istu, sest SID'i torul on keermeosa lühem, kui eVicul ja eVicu otsa keerates jääb inetu vahe toru ja pea vahele. Kahjuks ei sobi SID'lie eVicu ülemine kübar, sest on teistsuguse keermega, kui eVicul. Koostekvaliteet on eeskujulik, kõik ühendused on täpsed ja kõik osad istuvad ilusti kokku. Nupp on mõnusa käiguga ja konkreetse klõpsuga. Kuna tegemist on VW/VV seadmega, siis loomulikult saab reguleerida nii vatte kui volte. Vattide reguleerimisvahemik on 3,0 - 15W 0,5 sammuga ja voltide vahemik 3,0 - 6,0V 0,1 sammuga. Vool, mida ta välja annab on sarnane Vamoga, kuna samamoodi tõmmates teeb sellist surisevat häält (netis on nimetatud ka et lõgismao häält) nagu Vamo. Samas ei ole selle modi vool "käre" ja ei hakka nii kergsti kurgule, nagu Vamol, vaid tõmmates on ta mahe nagu eVic ja SVD. Kasutada saab 18650 ja 18350 akusid, pikk aku kestab rahulikult terve päeva, lühikesi kulub paar tükki päevas. Menüü on ühe nupuga reguleeritav ja koosneb seitsmest menüüpunktist: 1. Watt/Volt UP - vattide/voltide (sõltuvalt punktis 7. valitud väärtusest) kõrgemaks reguleerimine 2. Watt/Volt Down - vattide/voltide (sõltuvalt punktis 7. valitud väärtusest) madalamaks reguleerimine 3. OUT ON/OFF - voolu väljundi lahti/kinni keeramine, et taskus juhuslikult nupp alla ei jääks- 4. Batte Voltage - aku laetuse tase väljendatuna voltides 5. LCD Display - võimalik valida, kas tõmbamise ajal näidatakse displayl valitud vatte/volte, aku laetuse taset või otsa keeratud coili takistust 6. LCD ON/OFF - võimalik valida, et tõmbamise ajal on display pime või näidatakse eelmises punktis valitud väärtust 7. Watt Voltage - vattide või voltide reguleerimise valik. Kokkuvõttes olen oma ostuga väga rahul. SID on hea kvaliteediga ja ei jää milleski alla eVicule või SVD-le. Väljanägemine on vähemalt musta värvi seadmel väga soliidne ning siiamaani on väga korralikult ka töötanud. Lisaks tundub, et SID on eVicust ka vastupidavam, kuna selle pea ei ole üleni läbipaistvast ja õrnast materjalist, nagu eVicu pea. Lisaboonusena on ta lühikese akutoruga ka meeldivalt lühikene nii, et mahub ilusti teksade taskusse ja ei hakka seal liigselt segama, mis on asi mida ma isiklikult väga kõrgelt hindan ja millepärast mulle suured, rasked ja kobakad modid ei meeldi. Panen paar pilti ka eVicuga kõrvuti olevast SID'st pika ja lühikese toruga. Siin ka PBusardo ülevaade SID'st http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Ton-a8w9JKs Share this post Link to post Share on other sites
Hans 3 Postitatud September 14, 2013 Hind?Hamell ju müüb kaheksa kümbiga Share this post Link to post Share on other sites
tripp 140 Postitatud September 14, 2013 Healthcabinis 38 taala tühi pika toruga kere, hamell annab 80 euriga komplekti, millega saab kohe vapema hakata. Share this post Link to post Share on other sites
Romka 0 Postitatud September 14, 2013 Pika toruga ainult healthcabinis? Lühikese toru peab juurde tellima siis kuskilt? Share this post Link to post Share on other sites
tripp 140 Postitatud September 14, 2013 Jep, cabinis ainult pea ja pikk toru. Mul olid lühikesed torud eVicu jaoks juba eelnevalt olemas. Share this post Link to post Share on other sites