olkapolka 1 Postitatud Jaanuar 20, 2014 Huvitv . Minul pole iclear 30s veel kuskilt poolt lekkinud . Algusest peale igapäevases kasututes. Varsti 2 nädalat ja vedelikuks Liqua menthol. Proovi teise coiliga. Share this post Link to post Share on other sites
comez 0 Postitatud Jaanuar 22, 2014 Kas Panasonic 3400 18650 B patareid ikka sobivad VTRi sisse ? Share this post Link to post Share on other sites
Valts 1 Postitatud Jaanuar 22, 2014 Google on lihtsamatele küsimustele hea koht vastuste leidmiseks RE: Which batteries fit Innokin's iTaste VTR I am using a 3400mah Panasonic NCR 18650B in my VTR with no problem, have read of one or two others here doing the same. Share this post Link to post Share on other sites
comez 0 Postitatud Jaanuar 22, 2014 Krt pole Googlest kuulnud. Aitäh vihje eest Share this post Link to post Share on other sites
comez 0 Postitatud Jaanuar 24, 2014 Sain täna kätte oma VTRi. Krt see on ikka jummala kickass mod. Pole ühtegi halba sõna kosta. Veibib nagu elajas!!! Mind ei häiri, et ta raske on. Pigem just meeldib. Mis puutub iclear 30s mis tal kaasas on, siis see raibe joob mahla ikka rämedalt! Maitset ka annab vähem kui protank 2 või t3s. Share this post Link to post Share on other sites
Tammekas 0 Postitatud Märts 22, 2014 Ka mina siis varsti kuu aega VTR-i kasutanud. Jope taskus on muidugi natuke raske, aga rahakoti ja telefoniga saab selle balanssi ajada. Täna proovisin oma esimesed coilid ise keerata (T3s-i sisse), nagu ikka ei tule alguses välja ja sain 0.8 ohmi. Vatiga ka ei toimetanud õigesti, aga VTR ei öelnud ühtegi halba sõna et ma temaga sub ohmi katsetasin Ehk siis täitsa toimis ka 0.8 ohm coiliga ja ka teise tuksi läinud proovi 1,0 ohm coiliga. Eile sain Spezzi käest Aerotanki ka ja see meeldib mulle VTR-i küljes rohkem kui iClear 30s Share this post Link to post Share on other sites
reinolen 178 Postitatud Mai 17, 2014 Sain spezzilt kätte täna oma vtr-i, kayfarit mechi otsas lasnud ja takistust ei teadnud. Sai siis kayfun otsa ja takistus oli 0,7 ja 0,8 vahel. Ütleme et võimas ja mulle meeldib! Raske on suhteline mõiste, autos tõmmates pole aga enam kuhugi seda turvaliselt panna peab kuidagi leidma kuidas ümber kaela panna. Homme üritan väikese 6kant kruvika leida, et see kaitserõnga osa eemaldada ja kayfar sinna vahele sokutada. Vaatasin, et võimalik 1 Comp reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Comp 106 Postitatud Mai 18, 2014 Homme üritan väikese 6kant kruvika leida, et see kaitserõnga osa eemaldada ja kayfar sinna vahele sokutada. Vaatasin, et võimalik Super. Reinolen, tänud vihje eest. Mitu kuud kasutanud VTRi ja ei tulnud selle pealegi. Nüüd igatahes on tunne, nagu uue asja oleks soetanud. Väga rahul selle muudatusega.. 2 reinolen and Keeru Pulk reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
reinolen 178 Postitatud Mai 18, 2014 Super. Reinolen, tänud vihje eest. Mitu kuud kasutanud VTRi ja ei tulnud selle pealegi. Nüüd igatahes on tunne, nagu uue asja oleks soetanud. Väga rahul selle muudatusega.. 2014-05-18 17.29.22.jpg Krt uurima ei saa ratast ära:( lõikasid rauasaega? Share this post Link to post Share on other sites
Comp 106 Postitatud Mai 18, 2014 tegelt asi nii... hakkasin lahti võtma ja loobusin lahti kakkumisest. tegi niisama asja ära. googeldasin pilte ja leidsin, et parim viis on võtta rällakas (ketaslõikur) ja tasakesi rahulikult see kaitserõngas maha. Pärast veel nats jamamist pisikese käiaga drelli otsas, et see õõnsus sügavamaks teha, ja ongi kõik. jäi lisamata, et materjal on uskumatult kõva, rällakaga võttis aega, enne kui läbi läks. ma ei proovinudki rauasaega, aga arvan, et see võib piinarikas olla. Share this post Link to post Share on other sites
reinolen 178 Postitatud Mai 18, 2014 nohjah... mul pole tööriistu Share this post Link to post Share on other sites