Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
ka1ko

Aku juba õhtal ?

Recommended Posts

Ei pea proovima kahjuks. Need on Hiinas toodetud rebranditud esimese generatsiooni e-sigaretid aastast 2003, nende müük tõmbub Hiinas ka kokku juba. See, et tegu on esimese põlvkonna toodetega on näha juba neile peale vaadates. Neid müüakse veel ainult sellepärast, et nende tootmine on väga odav ja nad meenutavad päris suitsu välimuselt. See annab ettevõtetele võimaluse teenida suurt kasumit inimeste pealt, kes ei ole varem e-sigaretti kasutanud ega tea sellest midagi. Komplekti müügihind Hiinas on 2-4 USD ja selle raha eest saad enda ettevõtte logo ka peale lasta panna, nagu selle sama Mig Cigsi puhul. Esimese generatsiooni e-sigaret on leiutatud Hiinlaste poolt. Leiutati see 2003 aastal, sai uuenduse 2006 aastal ja 2007 aastast alates hakati neid kõikjal maailmas müüma. Eriti kaua see esimese generatsiooni e-sigarettide pidu ei kestnud ja tuli müüki teise generatsiooni e-sigaret, ehk eGo akud. Ka eGo akud on juba praeguseks vananenud ja väljas on kolmanda generatsiooni e-sigaretid, ehk VV/VW seadmed ning on hakanud levima mehaanilised modid, mis on mõeldud kogenumale e-sigareti tarbijale. Uuri siin foorumis natukene ringi, minu teada oled sa ainus siin, kes esimese generatsiooni e-sigaretti kasutab. Naljaga võiks esimese generatsiooni e-sigareti kohta öelda, et see on nagu dinosauruste väljakaevandamine. Ettevõtted siiamaani reklaamivad esimese generatsiooni e-sigarette, kui viimast sõna ja kahjuks oled sa reklaami ohvriks langenud.

 

Edit* oldi postituse järgi ma vb eksin ja tõesti on võib olla esimese generatsiooni e-sigaret uuesti leiutatud, kuigi seal videos ka rõhutatakse, et tegu on algajale mõeldud tootega ja kaks korda soodsamalt saab parema komplekti nagu vision spinner ja aspire bdc et, millel saab võimsust reguleerida. Ehk ma ei ole ilmselt pädev siin ühtegi kommentaari andma Mig Cigsi kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need prahid võib võtta alternatiiviks auto kindalaekasse, mitte algajale. Algajale vaja just positiivset kogemust, et ikka jääda e-värgenduse peale, mitte hakata ajama, et oi, e-sig on jube cräpp ja ,,algajale,, ei sobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 tank-clearomizer-i asemel olen tellinud 1.8 oomise clearomizeri (see uudistoode – vahel tasub ootamine ära), mis tõotab ka rohkem tossu välja ajada. Olen väga rahul mig cigsiga, arvestades sellega, et praegu ainult padrunitest teinud.

 

-- 11 Mar 2014 12:36 --

 

Need prahid võib võtta alternatiiviks auto kindalaekasse, mitte algajale. Algajale vaja just positiivset kogemust, et ikka jääda e-värgenduse peale, mitte hakata ajama, et oi, e-sig on jube cräpp ja ,,algajale,, ei sobi.

See bänner sul all... ei saa aru, kuidas raha e sigaretid kokku hoiavad, vedelike ja värginduste peale kulub ju isegi rohkem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saan pigem jälgida päevi ;)

Tahad rohkem tossu, siis ära võitle füüsika vastu ja vali korralik RBA või RDA ja aku, millega saab ka seda tossu tekitada.

Olen väga rahul mig cigsiga, arvestades sellega, et praegu ainult padrunitest teinud.

Kui koopas ülesse kasvanud inimene pole näinud päevavalgust ega söönud värsket toitu, kas ta oskab sellest puudust tunda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need prahid võib võtta alternatiiviks auto kindalaekasse, mitte algajale. Algajale vaja just positiivset kogemust, et ikka jääda e-värgenduse peale, mitte hakata ajama, et oi, e-sig on jube cräpp ja ,,algajale,, ei sobi.

See bänner sul all... ei saa aru, kuidas raha e sigaretid kokku hoiavad, vedelike ja värginduste peale kulub ju isegi rohkem?

See sõltub inimeset. Mõni tahab proovida ja katsetada erinevaid asju (sõltuvus uutest asjadest), mõni on aga rahul ainult ühe ostuga ja tema kuludeks on enamasti elekter, vedelik ja coili materjal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kisub ot-ks, aga......

 

Isegi kui pool sealt bännerist maha võtta, siis on sääst märgatav.

Otsene kuu kulu on alla 35€ (vedelik+paar coili). Ise segajad jagavad selle summa veel 2-3 ära.

Suitsule kuluks hetke hindadega ca 130€.

Elektrit ei arvesta, akusid pole ka tykk aega ostnud.

 

Bänneris peaks olema suitsupaki hinnaks 2.70.....vist, hetkel juba 3.2 ja yles (esiga)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära kuivatatud on. Tihendi koha pealt nagu raske öelda - ei näe ju...

Igaks juhuks pühkisin tikuga tihendi juurest nii palju kui sain. Tulemust näeb siis homme hommikul.

 

...Hommikul. Laadis öösel umbes 7 tundi. (seda ka 2 ööd tagasi) Varem sai 3-ga hakkama. Laadija kontaktid puhtad.

Pärast laadimist jälle sama teema - popsimise ajal juhuslikult 3 korda 3 vilkumist. Muidu käitub normaalselt.

Ise arvan, et ehk ei anna laadija piisavalt voolu välja. Katsun homme mõõta.

Mis su akust saanud on? (lamp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teema jätkuks...

Mul 3 kuud vana spinner. Maha pole kukkund. Aga viimased päevad on nii, et kui laadimast ära võtan, siis alguses kasutamise ajal vilgub paar korda nii nagu aku oleks tühi. Sedasi mingi 3 korda. Mitte järjest iga mahvi ajal. Siis rahuneb maha ja järgmine kord vilgub sedasi juba õhtul, kui aku tõesti reaalselt on tühi. Kusjuures mul on tunne, et see pull algas pärast seda, kui ma proovisin laadimise ajaks 4.2V peale keerata. Kuidas ma peaksin sellesse suhtuma?

Siit:

http://www.myvaporstore.com/Vision_Spin ... -s1300.htm

sain teada, et see segadust tekitanud väljalülitamist näitav vilkumine on atomiseerija kaitse, kui üle 10 sekundi nuppu all hoida. Seda ma vahel väsinud coiliga teen küll. Aga muidu laadimine toimib kenasti. Arvan, et need paar korda 7- tunnised oli kas kehv kontakt või tõsiselt tühi aku. 4.2V laadimist üldiselt pole kasutanud. Kui keegi mulle selle ära põhjendaks, siis ehk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teema jätkuks...

Mul 3 kuud vana spinner. Maha pole kukkund. Aga viimased päevad on nii, et kui laadimast ära võtan, siis alguses kasutamise ajal vilgub paar korda nii nagu aku oleks tühi. Sedasi mingi 3 korda. Mitte järjest iga mahvi ajal. Siis rahuneb maha ja järgmine kord vilgub sedasi juba õhtul, kui aku tõesti reaalselt on tühi. Kusjuures mul on tunne, et see pull algas pärast seda, kui ma proovisin laadimise ajaks 4.2V peale keerata. Kuidas ma peaksin sellesse suhtuma?

Siit:

http://www.myvaporstore.com/Vision_Spin ... -s1300.htm

sain teada, et see segadust tekitanud väljalülitamist näitav vilkumine on atomiseerija kaitse, kui üle 10 sekundi nuppu all hoida. Seda ma vahel väsinud coiliga teen küll. Aga muidu laadimine toimib kenasti. Arvan, et need paar korda 7- tunnised oli kas kehv kontakt või tõsiselt tühi aku. 4.2V laadimist üldiselt pole kasutanud. Kui keegi mulle selle ära põhjendaks, siis ehk...

Küsimus oli ajendatud su vilkumise probleemist.

Mul hakkas alguses aegajalt peale paarisekundilist vajutamist vilkuma. Paari päeva pärast vilkus iga vajutuse peale, ehk suitsetada enam ei saanud. Ilma koormuseta pinge akul 4,2v, reostaadiga 3,2-5,1. Aku pool aastat vana ja pakun et kuni 200 laadimist. Jamaks läks eile, kui teine spinner, mis soetatud mõni nädal hiljem, hakkas sama trikki tegema.

Ilmselt on see 200 laadimist sellele akule lagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus oli ajendatud su vilkumise probleemist.

Mul hakkas alguses aegajalt peale paarisekundilist vajutamist vilkuma. Paari päeva pärast vilkus iga vajutuse peale, ehk suitsetada enam ei saanud. Ilma koormuseta pinge akul 4,2v, reostaadiga 3,2-5,1. Aku pool aastat vana ja pakun et kuni 200 laadimist. Jamaks läks eile, kui teine spinner, mis soetatud mõni nädal hiljem, hakkas sama trikki tegema.

Ilmselt on see 200 laadimist sellele akule lagi.

see võib ka märk olla et + posti tihend läbi ja cleroga annab lihtsalt lühist. ise näinud paari sellist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu evicul oli posti tihend läbi ja viskas atomizer short ette. Vahetasin tihendi ära, sain selle ühest ego peetis akulult.

Proovi hambaorgi või nõelaga keskmist posti ülesse tõsta nats, vaata, kas läeb tööle siis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilgub ka ilma clearota, kui vajutada. Samas allub laadimisele ja peale laadimist saab mõne mahvi teha, siis lased akul puhata ja saad jälle mõne mahvi jne. kuni jääbki vilkuma. (lamp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...