Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
nutipiip

E-sigareti toss

Recommended Posts

Probleem siis selline, et e-sigaretti tõmmates on mega vähe tossu, võrreldes teistega. Seda ma tean, et asi pole akus, vaid aurustajas, sest sai mitme peal järgi proovitud. Oskate ehk öelda, mis jama on ja kas on ka võimalik seda viga parandada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem siis selline, et e-sigaretti tõmmates on mega vähe tossu, võrreldes teistega. Seda ma tean, et asi pole akus, vaid aurustajas, sest sai mitme peal järgi proovitud. Oskate ehk öelda, mis jama on ja kas on ka võimalik seda viga parandada?

Siia oleks täpsustusi vaja... mis atomaiser.. mis aku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akud on üks SkySmokei 650mAh, mis on minu arvatest jamad ja teised on eGo-T omad. Aurustaja on peal CE4. Aurustajaid on varem päris palju olnud, aga see on nagu esimene, millel selline jama. Kuskilt kuulsin ka sellist juttu, et midagi keerates saab seda viga parandada, aga noh, ei tea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akud on üks SkySmokei 650mAh, mis on minu arvatest jamad ja teised on eGo-T omad. Aurustaja on peal CE4. Aurustajaid on varem päris palju olnud, aga see on nagu esimene, millel selline jama. Kuskilt kuulsin ka sellist juttu, et midagi keerates saab seda viga parandada, aga noh, ei tea.

Need mõlemad võid suht kaugele visata.. järgi joosta ja protseduuri korrata... siis võta lahti http://foorum.e-suits.eu/m-spezzi-sahtel-t65.html?hilit=sahtel ja mured lahenevad :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akud on üks SkySmokei 650mAh, mis on minu arvatest jamad ja teised on eGo-T omad. Aurustaja on peal CE4. Aurustajaid on varem päris palju olnud, aga see on nagu esimene, millel selline jama. Kuskilt kuulsin ka sellist juttu, et midagi keerates saab seda viga parandada, aga noh, ei tea.

Mhmh umbes nii see käib:

1) Keerad selle CE4 sealt aku küljest ära

2) Keerad normaalse clearo selle asemele

 

Selle aku otsa julgen soovitada selliseid: Vision VT, iClear16, Vapeonly BDC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praak, viska minema siis mine järgi ja viska veel kaugemale. Kui tagasi tuled siis piilu Spezzi sahtlisse ja võta normaalne vidin endale.

 

-- 05 Veebr 2014 22:11 --

 

Fakk, old rsk loeb mu mõtteid (lamp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praak, viska minema siis mine järgi ja viska veel kaugemale. Kui tagasi tuled siis piilu Spezzi sahtlisse ja võta normaalne vidin endale.

 

-- 05 Veebr 2014 22:11 --

 

Fakk, old rsk loeb mu mõtteid (lamp)

No see on standard vastus... järgmine soovitus on loe foorumit :D. Selline tekst peaks kohe uue kasutaja sisse logimisel ette tulema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui tossu on vähe aga ei kärssa siis võiks arvata, et ühenduses midagi pees. Kunagi vast liikus selline inf, et see keskmine post võib CE4'l ära vajuda, äkki proovid tangidega välja poole sikutada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ühe CE4 aurustiga oli juhus, kus coil enam lihtsalt ei lähe soojaks. Võtsin laiali, pesin ära, andsin kuuma ja jälgisin, kas coil üldse punaseks ka läheb, mingit kärsakat ta algul ajas, aga see oli ka kõik, 15 minutit jändasin, wick oli ammu kuiv aga coil punaseks ei läinud.

 

Sellel CE4 oli siis sama probleem, et auru oli vähe ja maitse/kurgulaks nõrk. Aga ega see CE4 midagi erku ei ole, tuleks midagi kaasaegsemat sul välja valida :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võimalus on ka, et liiga suure takistusega coil liiga lahja aku otsas.

mitte ei ole võimalust, vaid nii ongi... veidi suurema takistusega coil otsa juhtunud ja kaput. Skysmoke pakub ju by default 2,5oomist coili tollele komplektile

 

evicuga suht hästi näha, kui palju coilide takistus tegelikult kõigub.. mul stv coilipackist juhtunud 2oomiseid ja juhtunud üks 3,4oomine coil..kuigi peaks olema kõik 2,4 oomised

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vamo näitas skysmoke clearole 2.4 oomi

{Aga ma ei saa aru sellest, kui vahetasin coili (1.8) siis alguses näitas ka et on 1.8 aga kui clearo maha keerata ja tagasi peale siis näitab juba midagi muud (2.0). Nüüd stabiilselt 1.9 peale jäänud. Millest see oleneb üldse ?} See jutt käib juba 30s'ist, mitte enam skysmoke jamast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suhteliselt tavapärane asi, vähemalt eVicuga. Sõltub sellest, kuidas clearo otsa keerates kontakti saab ja kui puhtad/kuivad kontaktid on. Samuti tuleb seda ette clearodega, mis on mõnda aega kasutamata seisnud. Viimaste puhul 5-6 mahvi ja power off/on ning näit jälle seal, kus peaks olema. Mingisugust selget põhjust, süsteemi või seaduspära selle nähtuse esinemisel pole suutnud välja mõelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suhteliselt tavapärane asi, vähemalt eVicuga. Sõltub sellest, kuidas clearo otsa keerates kontakti saab ja kui puhtad/kuivad kontaktid on. Samuti tuleb seda ette clearodega, mis on mõnda aega kasutamata seisnud. Viimaste puhul 5-6 mahvi ja power off/on ning näit jälle seal, kus peaks olema. Mingisugust selget põhjust, süsteemi või seaduspära selle nähtuse esinemisel pole suutnud välja mõelda.

Seisnud clearol äkki klemmi ja traadi vahele tekkiv oksiidikiht, mis kuuma saades kaob? Ei tea kah täpselt, aga pakun niisama huupi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...