Jump to content
E-sigareti foorum
admin

Russian 91%

Recommended Posts

ma pole sellise platformiga klooni veel näinudki oma silmaga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd viskasin selle nööri n*hui ning võtsin oma vana sõbra vati uuesti, lõikasin kanaliäärtega triiki ja praegu tõesti, hetkeseisuga pole kõrbema läinud, pisut mullitab, aga muus osas tundub kõvasti-kõvasti parem kui eelmisi postitusi kirjutades...

 

kayfarrr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pannud veel nats pikemaks, tee väike ,,uss,, wickist, siis tal on väike varu mahla kohe coili juures ja saab pikemaid puffe tõmmata, mitte ei pea ootama, kunis alt ülesse immitseb.

See deck, mis näha oli eelneval pildil, kuulub BT804 DREAM´ile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huvitav, põhi kah muutunud peale vati kasutusele võtmist :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

huvitav lugeda neid probleeme. Ma pole vatti kunagi nii pand. Tossud nagu loom, maitse suueepärane ja ei leki kunagi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katan selle "ussikesega" coili kinni? Või teen lihtsalt pisut(!!!) pikema wicki, et ta pisut(!!!) sinna kanalisse ikkagi jääks?

 

To comp: esimene pilt oli varastatud, teine on juba minu Samsaga tehtud...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul mitu klooni juba pikalt kasutusel ja ükski ei leki ega lurise. Lurisema võib hakata siis kui coil liiga madalal ja selle külge kogunev kõnts wiki ja õhuagu vahe ära täidab...

 

Teen coili kruvide vahele risti, nii jääb vedelik kõige lähemale. Veel ei leota ma wikki enne korstnajala pealekeeramist vaid pärast ja nii, et tilgutan korstnaja siseküljele ja surun wiki otsad siis selle seinte vastu, sest põhiline vedelik liigub just seal. Kui wick on tihkelt baasi külge kleepunud, pole tal vedelikku eriti kusagilt võtta ja siis võib kärsakas kergelt tulla.

 

Pole küll minu pilt, aga asetus ja suurus umbes sama

 

Step11a_zps71d61eb0.jpg

 

Edit: Keegi kurtis, et täitmine raske. Jama jutt. Magnetotsaga kruvikale jääb kruvi ilusti külge ja keera kuidas ja millal tahad. Täidan otse 30ml Liqua pudelitest, mitte tilkagi kuhugi määrima ei jää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma krutin tavaliselt torukese külge ja alles seejärel lähevad vati otsad, kruvika abil, oma kohale. Vatti panen mõnuga, st topin avad täis. Olen proovinud nii ja naapidi, ning selline teguviis on kõige paremini end õigustanud. Ei leki kunagi, ei lurise, ei kärssa, ainult tossab kõvasti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd seekord siis surusin traadi vahelt läbi rekordpaksusega vati, et oleks ligilähedanegi tulemus ülemistele piltidele(ülemise pildiga pea 100%) ja kohe on mingi väga kahtlane maitse. Varem, kui oli ikkagi suhteliselt vähe vatti, siis maitse oli vähemalt käes.

 

Küsimus ka see, et millist rohtu leida probleemile, et tõmmates "prõksub" korralikult ainult esimesed paar sekundit ning peale mõnda mahvi ei tee enam sedagi? Korralikult saab tõmmata ainult suhteliselt tempokalt ja tugevalt pahvides(st. pikki mahve tõmmata ei saa) Lõhnab kahtlaselt selle järgi, et ei saa ikkagi korralikult mahla peale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nüüd seekord siis surusin traadi vahelt läbi rekordpaksusega vati, et oleks ligilähedanegi tulemus ülemistele piltidele(ülemise pildiga pea 100%) ja kohe on mingi väga kahtlane maitse. Varem, kui oli ikkagi suhteliselt vähe vatti, siis maitse oli vähemalt käes.

 

Küsimus ka see, et millist rohtu leida probleemile, et tõmmates "prõksub" korralikult ainult esimesed paar sekundit ning peale mõnda mahvi ei tee enam sedagi? Korralikult saab tõmmata ainult suhteliselt tempokalt ja tugevalt pahvides(st. pikki mahve tõmmata ei saa) Lõhnab kahtlaselt selle järgi, et ei saa ikkagi korralikult mahla peale...

Vatt peaks traadi vahelt ikka kergelt läbi minema, paisub ju ka veel. Vati hulga suurendamiseks tuleb jätta pikemad otsad ja need ilusti ära mahutada. Oluline on vati kogus decki külgedel - piisavalt palju, aga mitte tihedalt kinni surutud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd vahepeal viskasin Kayfuni nurka ja nautisin oma ProTank-i edasi, õigustatult. Täna võtsin jälle tööl Kayfari ette ja tegin täpselt nii, nagu ülal öeldud: vatt läks väga lahedalt traadi vahelt läbi ja jätsin tunduvalt pikemad otsad ja tegin kõvasti ka mahutamistööd ning nüüd luriseb ja tuleb rõvedat kärsakat. Ilmselt jätsin liiga pikad vatiotsad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep. Muidugi proovikas on vaja tihendit. Ühel kloonil mul on vaja teiselmitte. keera korsten ja toru kokku, pane näpp ühe ava ette ja proovi, kas peab vaakumit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, kas seda mõtled, seal ei ole...

 

kayfar.JPG

 

Pildi põhjal jääb mulle mulje, et coil väga madalal (puutub vaat et vastu õhutoru?). Võiks millimeeter, isegi paar, õhutoru avast kõrgemal olla. Kui ongi liiga madalal, siis ma katsuks seda kõrgemale tõsta -- vatt välja ning sama instrumendiga, mille ümber coili keerasin, tõmbaks ülespoole. Vajadusel laseks natuke kruvide alt traati järele, aga ettevaatlikult. Pärast dryburn, pintsettidega pigistamine ja vatt uuesti.

 

Btw, mina asetan coili deckile teistpidi -- selles mõttes, et coili jalad tulevad ülevalt-, mitte altpoolt, nagu antud pildil. Seda põhjusel, et minimeerida lühise võimalust. Samas selle miinuseks on natuke pikemad jalad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei ole alt ühendades viimase.....hum 7+ kuuga kordagi suutnund lühist tekitada. Ka purjus peaga tuleb välja :D

Üldiselt imho pole vahet, kas ühendad ülevalt või alt, coil risti või paralleelselt....teed nii, nagu mugavam on. Imho alt ja risti on kõige mugavam paigaldada. Ja saad veel coili nn timmida, kui kaks kruvi on paigas, st traat kruvide all. Seda siis, kui alguses kruvikat koos coiliga hoiad 45 kraadise nurga all võrreldes sellega, mida lõpuks soovid saada. Teinekord võib see nurk varieeruda, kuid üldiselt 30-60 vahele jääb silmaga vaadates.

 

Lõpptulemusele annab kõige enam funki see, et kokkupuutepinda vedelikuga oleks maksimaalselt ilma, et burnid coili (vatti või wicki).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...