Jump to content
E-sigareti foorum
reinolen

SQuape

Recommended Posts

W deckile on imelihtne ehitada coili. vatil peab vaid vaatama, et väga sügavale kõrval ääres olevatesse soontesse vatti ei topi, muidu imeb liiga mehiselt mahla ja ajab vedelikku korstna alt välja. Väga rahul ikka teisega.
Spezzi käest ostetud Squape R minu isendiks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselt ma siis ka liiga palju vatti toppinud kuna tekib korstna alla vaikselt c dekiga. Samas oma arust tegin samuti nagu Pbusardo videos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain enda omagi kätte. Täpselt kuu läks aega, markeeringutega kloon võeti vahepeal maha. Parakad olid alusetud, tuli mis tellitud- kollane sohilaps, logodega. Samasuguses pakendis nagu ksf Makul.

 

Dekomplekteerides (enne kohustuslikku vanni) jäi silma see et kollased osavnäpud olid postialuse deck'i alla väikese täiustuse teinud- läbipaistvast kilest (vajalikest kohtadest mulgustatud) seib. Lühiste/kõikuvate oomide vastu arvatavasti. :? Postid kruttisin kõvasti kinni ja drip-tip'iga sai vaeva nähtud-esmapilgul tundus kõik monoliitne. Tip ise istub küljes oma kahe O-rõngaga küljes soliidselt, Spezzi poolt saadud akrüültipuga nagu valatult, Nemesise oma mitte. Sisse läks W mõõdus alus.

 

Pooli kerisin oomise, 30se traadiga 5 korda ümber 2mm kruvikeeraja. Ehitada lihtne. Vatti panin kesiselt. Tasub mainida et ühe sessiooni lõikes kõikusid oomid korraks 0.9 ning 1.1 vahel. (Liita omakorda Hana 0.1ne mõõteviga otsa :D)

 

Well, how does it wape then?

 

Läbi suurima õhuava tundub kõik see udu nii, ee, õhuline... :D Vatte sai tõsta 25ni vabalt.

Udu ja mekki on vähem vist. Samas täit tõde ei oska öelda- palavikus pole just 100% meeled korras.

 

Kes on piisavalt rebel ja riskib potensiaalse lühise- ning takistuse muutumise võimalusega, siis see kloon on teile. Torupomm ja Allahu akbar...  (facep) 

 

Pilte hetkel pole.

Kas sellest läbipaistvast seibist saaks pilti ka? Mul FT kloon klaasist paagi ja SQ+ logoga ka viskab vahepeal erinevaid takistusi. Vahepeal oli täitsa lühises aga selle sisemise metallist ketta ümber pööramine oleks nagu korda teinud selle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teist ja kolmandat korda wickimine enam eriti ei õnnestunud ja peale 4-5 mahvi lurises juba korralikult. Lõpuks loobusin, võtsin karbist W decki ja keerasin sinna uue 1.6 coili ning vatt täpselt külgedeni ja toimib jälle 5+

Kui netiavaruste juttu uskuda siis W deck ongi vatile sobilikum, jätkuvalt väga rahul vidinaga ja W deckiga ei vilista

ka nii nagu C'ga seda tegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi W decki ei taha vajalik kera niklit hästi mahtuda. Brusardo pani 10x3mm; mina tahtsin kõvem mees olla ja panin 12 :D

tulemuseks nii kolmandik keerde lühises..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, tõdesin sama.....kuna kloonil on liiga suured kruvipead ja originaalil poole väiksemad need.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, tõdesin sama.....kuna kloonil on liiga suured kruvipead ja originaalil poole väiksemad need.

Vaatasin karpi, et mingid kruvid olid lisaks kaasas mis paistavad väiksemad olema, ei viitsi hetkel lahti kakkuda, et kas tegelt ka on, sul eelmisel lehel oleval pildil ka mingid kruvid pakis, need pole väiksemad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin järgi ja need varukruvid on samasugused suured latakad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonii, üks mure vähem.

Panin 510 kruvi alla teise o-rõnga lisaks. See on nüüd parajas kõrguses nii et ei logise/uju ja oomid ka paigas. o-rõnga mõõt 2x1mm

0-paberiga väike poleerimine ka + kontakti kruvi peale ja kruvilõhe servad (päris teravad näpuga) nüriks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squape siis jätkuvalt nikliga:

9,5 keerdu x 3mm -> 0,18 oomi; poole paagitäiega kukub juba 0,13 peale

Coil tuli üsna ühtlane aga vahed ikkagi minimaalsed ja keerud kipuvad lühisesse kasutamisel

Kui lahti võtsin, siis mõned keerud läikisid, teised juba mustad. Nii..

 

Lemo ja Taifuniga sellist probleemi ei ole, ruumi on piisavalt, eriti kui coil pole risti vaid nurga all

 

Stattqualm võiks nikli tarvis spets decki välja mõelda juba rutem ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma panen 7 keerdu 3mm ümber ja mahub kenasti, takistus 0,11-0,13

Kenasti lasen soojaks ja keraamiliste pinsettidega vajutan kokku nagu coili ikka.

Temperatuurikontroll 410F peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain sama tulemuse - 7,5 tiiru ümber 3mm ->0,13-0,11 oomi. Oomid on nüüd ühe paagitäie ilusti paigas püsinud. Keraamilisi pintsette pole esialgu, andsin pintseti vahel põletiga kergelt tuld - kuni coili kuldkollase toonini. Pärast venitasin pisut laiali ja käisin luubi ja nõelaga üle kitsamad kohad - päris ühtlane tuli.  Mingit kõrvalmaitset ei tunne.

 

Kui mustaks läheb, kuidas puhastada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin ka just Erlile ja Kayfunile uued coilid. 13 tiiru ümber 2,5mm varda ja tulemuseks täpselt 0,15Ω. Vaatasin ka lõpuks ühe video, kuidas nikli coili teha. Võtsin kuumuse kontrolli maha ja lasin nikli punaseks ja pintsettidega surusin ilusti kokku....täpselt nagu alljärgnevas videos.

http://youtu.be/RztLT63MMEM?list=UU_HdwQ8jqvJFn1p6a-9Dtgg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kardan et sa oled liiga julge. Ma ei tea, millisel temperatuuril moodustub nikkelsulfiid (kantserogeenne) ja millisel nikkelkarbonüül (mürgine gaas). Ja enne kui ma seda ei tea, hoidun pigem nikli liigsest kuumutamisest. Spezzi soovitus on tõenäoliselt täiesti ohutu. Minu katsetus ka enam-vähem. Vähemalt loodan seda.

 

Targad mehed internetist lasid oma coilid tõesti peaaegu mustaks ja helgemad pead neist viskasid need peale seda minema ka.

Olen näinud sinu viidatud videot ja mõnda teist ka, ja otsustasin et mina nii ei tee - vähemalt niikaua kui keegi suudab tõestada et see on ohutu.

Traadi saab õlist puhtaks ka alkoga ja nikkel on piisavalt pehme, teda ei pea enne keeramist 'järele laskma'

 

Jääb ainult küsimus, kuidas coili vahepeal puhastada. Maha võtta ja alkos leotada/pesta on vähemalt praeguse konstruiga RBAdel päris tüütu

 

Ikkagi arvan, et 'nikli aja' tulekuga peaks ka RBAde ehitus muutuma vastavalt ->...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, ma ka pigem hõõguma ei laseks..

EDIT1: Nikkelsulfiid tekib temperatuuril 635 °C - Viide lk. 474: http://books.google.ee/books?id=QvQflUBqbKMC&pg=PA474&lpg=PA474&dq=nickel+sulfid+form+on+temperature&source=bl&ots=GcL6h26yGp&sig=LeqA2_1KnxVJZcfO7rTFpc3EiF8&hl=et&sa=X&ei=jeB4VOG7Hs7waIuhgkg&ved=0CFsQ6AEwCA#v=onepage&q=nickel%20sulfid%20form%20on%20temperature&f=false

EDIT2: Metalli hõõgumine ja temperatuurid: http://en.wikipedia.org/wiki/Incandescence

Incandescence_Color.jpg

EDIT3: Ehk juba skaala väga tumedas otsas tekib sulfiid. Parem karta kui kahetseda, karbonüüli kohta praegu uurimistööd ei viitsi teha, sulfiidist piisab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin DNA40 kohta pikem teema: http://e-suits.eu/topic/3066-dna-40/
Chipidki juba tükk aega müügil: http://spezz.lv/et/iseehitajale/307-evolv-dna40.html
Kui selle hind liiga kõrge http://spezz.lv/et/modid/313-dna40-mod.html ja isenikerdamine pole võõras siis hea valik on võtta chip ja fasttechist Hana korpus http://www.fasttech.com/products/0/10011134/1787306-diy-enclosure-case-for-hana-modz-pack-dna-20
Iseehitamisest siin teemas õpetusi: http://e-suits.eu/topic/2159-papsi-dna20-box-mod/?p=47130

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ainult selleks hetkeks lasin coili punaseks, kuniks ma talle nö kuju andsin ja kui sain coili valmis siis panin temp control-i tagasi peale.

Kas siis ei tohiks teda ajada isegi korraks punaseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DeucheBag, ma ei viitsi toimivat lahendust laiali lõhkuda- lihtsalt läbipaistvast kilest seib deck'i all (kuhu postid kinnituvad), augud vajalikes kohtades et õhk läbi liiguks ja poste kinni saaks kruvida.


Senimaani täristab hästi ja 0 leket. Aeg-ajalt rändab 0.1 oomi siia-sinna. Avara ja "õhulise" tõmbega olen ära harjunud. Õdakul proovin veidi kõrgema takistusega pooli sisse kerida - u 1 oomine ja 18 mg on liiga vänge.

Edit: Nikkeltraadi teema võiks kõik ühte kohta kokku tõsta- see on ju eraldi maailm, vähestele "väljavalitutele" veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...