Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Jaan

Vaporshark rDNA

Recommended Posts

laadimine vol.4

sai eile ostetud 2A laadija, yhes tykis, mitte eraldi usb juhtmega. 

laadimine kohe teine tera, lisaks ka juhtmeta laadija töötas ok.

 

ainuke jama on see, et see laadija kyljes olev led (no vaja seda sinna toppida (ullike) ) on krd hele, et valgustab terve toa ära pimedas. 3 kihti teipi peale toppinud, ikka kumab täiega läbi  (facep)

 

OT

 

kuidas see led deaktiveerida

a ) vasaraga

b ) võtta lahti ja seal on võimalik mingi juhe läbi lõigata

?

 

laadija

 

i-extreme-ladowarka-sieciowa-extreme-mic

 

 

ausalt, see on nii ere, et pimestab (kick)

Share this post


Link to post
Share on other sites

foolium.......hea idee  (relv)

lihtsad lahendused kipuvad tavaliselt sobima  ;) aga nende peale ei pruugi lihtsalt tulla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen siia ka selle info, äkki kellegile abiks  :)

 

Contact coils versus spaced coils. Spaced coils are going to be the easier choice and are less likely to give you issues. Contact coils can work, but it can be difficult, very difficult, to keep these working properly. I'm not going to go into all the reasons why, but I would advise just starting out with spaced coils and work your way to other builds from there.

Olen microsi ka proovinud, aga mina ei suuda neid nii ilusaks saada ilma abivahendite või dryburnita, et ka normaalselt toimima jääksid.

http://www.e-cigaret...build-info.html

 

If you have one leg, or one wrap, that is getting hot before the entire coil then the DNA40 cannot manage TP correctly. This is one of the main reasons contact coils can be such a challenge to keep consistent. It may start out great, but the constant heating and cooling, causing the wire to expand and contract, will make small changes to the wire coil

Share this post


Link to post
Share on other sites

See vahedega coili valik on pannud kukalt kratsima - kuhu krt ma selle coili panen? Pikk jääb ju, vähemalt topelt pikem...

Siiani olen keerud kokku lasknud. Keeramisel selline vidin abiks

post-433-0-15580200-1422186504_thumb.jpg

Kuna kõik jäigalt kinni, siis saab kerimisel traadi pingesse tõmmata ja hilisema kokkusurumisega probleeme vähe (keraamiliste pinsettide vahel soojendan, punaseks ei aja).

 

Tulemus selline

post-433-0-35390700-1422186516_thumb.jpg

Ni200, 0,32, 10 keerdu, d 2,5 mm, 0,17 ohmi, SquapeR, 2 paagitäit kasutatud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milline deck? Kui sul on W olemas, siis saad 0,3mm teha probleemideta. 7-8 keerdu piisab. Keeramiseks on erinevaid tehnikaid muidugi, kuid minul tuleb paremini välja nii, kui keerutamisel jätan ~2mm vahed keerdude vahele ja seejärel surun pulga peal kokku. Tuleb ühtlane spaced

 

Ahjaa- ja vahepeal kui proovisin rohkem keerde ära mahutada, kui sinna pesasse läheb, tõstsin coili üldse sealt rennist välja. Wicki lasin muidugi allapoole renni sisse. Kah töötas, ei lekkinud. Aga paremat sealt kah ei tulnud, niiet praegu teen 7-8 keerdu Squapele

Share this post


Link to post
Share on other sites

W deck ongi, täht ka pildil näha.

d 0,3 oli kanthaliga väga janune :)

Need 10 keerdu on küll viimane vint, mis vahele mahub

Aga eks teen proovi....

(facep)  Kuna sinu jutt  on rdna40 all, siis eeldasin et niklist räägime. Minu soovitus käis nikli kohta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikkel ikka, pildi all kenasti kirjas ka ☺

Lihtsalt nikliga ei hakanud kohe d 0,3 proovima, kuna mälestused kanthali setupist olid janused

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas teha nikliga coilid vahedega keerdude vahel või keerud koos microcoilina. Ja kui vahedega, siis kuhu see pikaks veninud coil mahutada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea lahendus on titaainum traat. 0,34mm traat ja 6 keerdu 2mm varda otsa annab 0,30Ω ja temp control töötab kenasti. Vähem keerde coilil ja mahub ilusti igale poole ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titaan on ka mul proovitud. Korjab rohkem mustust mu meelest ja jäik ning kare. Suurem häda selles et kui mõlemad / ni ja ti kasutuses siis tuleb peale atty vahetust temp seada, kuna ti takistus muutub aeglasemalt. Kuna nikliga saab hakkama päris hästi, jäin selle juurde. Aga maitse asi rohkem, titaan töötab küll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nende rDNA-dage on probleeme küllaga olnud, küll surevad kiibid ära ja ekraan läheb lolliks. Juhtub ka teistel väga kallitel modidel nagu Provari, aga vähemalt ei sütti ükski nendest põlema *hint* Cloupor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DNA 40 kiibi suremisest pole küll kunagi kuulnud. Mõni viide ehk?

Lintkaabli probleem ehk ekraani hangumine oli küll, lakitilgaga sai selle väiksemaks oluliselt, peale seda hangus ainult külma käes. Muus osas toimis nagu lubatud

/ 2 kuu kasutamise põhjal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui hunti kardad - ära metsa mine :D

 

Inimesed suudavad kõike maha põletada.

Pole vist olemas elektroonikavidinat, mida poleks kunagi maha põletatud, olgu siis telefonid, arvutid vms.

Mech mod on nn torupomm - kui oskamatult ringi käija temaga   :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...