Jump to content
E-sigareti foorum
old

DNA 40

Recommended Posts

HMM - lugesin just vastupidist. aga praegu ei leia seda viidet. 

 

EDIT:


quote_icon.png Originally Posted by cjpeltz viewpost-right.png
Does the temp control work with Titanium, or just the Nickel?

Yes it does but you have to use different temps to achieve the same effect... I think people said start with 200 but I've personally never used titanium
 

 
Correct, it does. I started at 200, no vapor. Had to get to around 300 before it produced much. I run with it set to 330.

 

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/variable-voltage-apv-discussion/612272-official-dna-40-introduction-253.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midagi on valesti. 330F peale ei saa tulla sama palju auru kui 410F või 420F peal.

Ei leia ka kuskilt hetkel mõistlikku valemit/datasheeti kuidas titaani takistus temperatuuri tõustes muutub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cigarette foorumist on silma jäänud, et osad keeravad kanthali ja nikli kokku ja temp kontroll toimib aga madalamalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midagi on valesti. 330F peale ei saa tulla sama palju auru kui 410F või 420F peal.

Ei leia ka kuskilt hetkel mõistlikku valemit/datasheeti kuidas titaani takistus temperatuuri tõustes muutub.

 

Ega DNA40 siis temperatuuri ei mõõda, vaid takistust. Tegeliku temp-ga ole sel vist palju ühist (kui just nikkel pole). Peaasi et regulatsioon toimib sellega.

No tutkisin veel pisut-
 
Ti takistuse temp.coefitsent 0.0035/deg
Ni takistuse temp.coefitsent 0.006/deg
 
aga arvestades, et Ti eritakistus on nikli omast üle 3x suurem, saab ka suurema takistusega coile kasutada
ja takistuse muutus absoluutarvus on võrreldav nikli omaga
 
boonuseks veel ka see, et kui süsteem toimetab suuremate takistustega, siis takistuse kõikumised attys, konnektoris.. annavad vähem tunda

E cigarette foorumist on silma jäänud, et osad keeravad kanthali ja nikli kokku ja temp kontroll toimib aga madalamalt.

 

tegelt ega see kanthal seal elektriliselt suurt midagi ei anna. Nikli takistus on niipalju väiksem, et vool käib ikka läbi selle peamiselt. Aga soojust neelab kanthal küll, ja coil pidi inertsist toimetama veel jupp aega peale päästiku vabastamist :D

 

Tugevust muidugi lisab coilile..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niih selline kompott ... istick eleaf dna40.

Esimese hooga mingit how to build infot ei leidnud :(.
Aga tundub, et on võimalik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traat käes ja coil Lemos sees. Esialgu panin liiga keerde, 3mmx11,5 (0,29 titaaniga). Sain 1,2 oomi. Võtsin keerde 6,5 peale - jäi 0,65 nüüd

Vabalt võib 2 kokku keerutada, aga täna enam ei viitsi. 

 

Termoregulatsioon töötab ka, 330F Maitseb ja tossab nagu ennegi. Võibolla on aur tihedam siiski. 

Traat on üsna tugev küll. Igatahes saab dripperile nüüd dual coili teha.

 

Hea lootus et titaani võib puhtaks põletada ka. Punaseks lasta ei maksa aga 600ga peaks aitama küll.

600F DNA järgi on titaaniga ju rohkem.. Kuipalju?

 

EDIT: 

Selle diagrammi järgi hõõgumine algab 500-600C juures ->

"ti dioxide forms when you burn ti at 610 degrees Celsius. that's 1130 F".

Seega moodustub juba väikese hõõgumise juures. Iseasi kas see oksiid coililt ka üldse eraldub.  Ohtlikuks peetakse selle tolmu sisse hingamist.

 

EDIT2: Peale 2 paagitäit võtsin lahti ja vahetasin vati. Üsna ilus puhas oli. Traat must polnud aga teaduse nimel ansin talle tuld. 500F DNA järgi hakkas kergelt hõõguma, kõrgemale ei läinud. Huvi pärast andsin teisele /nässuläinud coilile tuld ka 600-ga. Läks punaseks ja peale jahtumist oli valge oksiidi all. Pestes see maha ei tulnud. Niiet 500 on piir titaanile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee või tina, ei saa korrektselt temperatuurikontrolli tööle... Mõni tiir Ni200 traati ümber 2,5mm puurisaba, a la 490 Farenheiti Kayfuni kloonis.
 Paar matsu teed ja juba lööb hakke sisse. See on üldse esimene neljast poolist mis tööle hakkas. Apua?

Edit: Takistuseks 0.12-0,15 oomi ja Sony VTC5 on torus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar tiiru on kindlasti liiga vähe, proovi 10-15. Ja vahed tuleb sisse jätta keerdude vahele, nii töötab kõige stabiilsemalt mu kogemuste järgi.

Pilt netist:

YAMQfhV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaan soetada mingi dna40 TC kloon.  Kuna see e-poodide maailm lööb silme eest kirjuks, siis mõtlesin, et äkki oleks lihtsam kohe siit küsida, kust oleks kõige mõistlikum tellida. Fasttech paistab üsna soodne olema, kuid saan aru, et ooteaeg kuni 3ndl+? Ei viitsiks nii kaua oodata. Eestis kah kohapeal Hana klooni pakutakse epiip.ee-s, kuid hinnalipik 100€, siis võiks samahästi juba natuke rohkem välja käia ja originaaltoote osta. Millised poed veel euroopas toimetavad, kust saaks kloonitud kauba kiiresti ja soodsalt kätte? 

 

Ette tänades,

Kotkas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt see ongi valiku küsimus kas soodsamalt ja ootad või kiiremini ja kallimalt.
EU's on maksud natuke teised kui Hiinast eraisikuna ise tellides sealt ka hinna vahe.
Kui muidugi keegi teab Hiina hinna tasemega e-poodi EU's siis sellest infost ei ütle keegi ära :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oman Smocare toodetud Hana DNA40 klooni siin mõned päevad ja tekkis küsimus, kuidas tehakse dryburni niklist keeratud coilile, mille takistus on alla 0,2ohmi? Seade nimelt lülitab alla 0,2ohmise nikkel coili puhul TC mode endal automaatselt sisse, kuigi temp. settingutest on pandud OFF peale. Sekund peale nupu vajutamist lööb "temperature protection" kirja ette ja kõik. Coil jõuab vaevalt leigeks minna :( Kas teen midagi valesti või paneb seade segast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No siin seletatakse küll nii pulkadeks, kui hetkel annab.

 

Oehh tõesti pikk ja põhjalik video.... siit suured tänud PBusardole.

 

Esiteks kogu DNA 40 kvaliteet. Ei saa mitte kuidagi anda kiibile thumbs up kui suhteliselt paljudel esineb probleeme aku täituvuse ja ekraaniga jms. See on puhas kvaliteedi kontrolli teema ja kui nii palju sellist praaki nii kallil seadmel sees siis see on esimene suur ämber -TC ei puutu siin veel üldse asjasse. Hiinast ei tule ka enamus kordades nii palju jama.

 

Temp kontrolli teema:

Kõige suurem probleem selle kiibiga minu arvates on see rekalibreerimine ehk siis paned külma ati/coili külge mõõdad asjad ära paned seaded paika kõik toimib perfektselt. Paned seadme käest ära ja natukese aja pärast (~5mini) hakkab ennast ise vaikselt ümber kalibreerima. Mõte on hea ... aga ei tööta. Kui ma nüüd valesti aru ei saanud siis on selle põhjuseks tõenäoliselt see, et ati pole korralikult maha jahtunud ja selle põhjal tulevad valed alg seaded. Ehk siis kui 20mini lasta puhata masinal ja see uuesti kätte võtta on suhteliselt tugev võimalus, et aur on väga, väga lahja. Lahendus on siis lasta kõigel täiesti maha jahtuda ja öelda seadmele, et palun siin on uus ati kalibreeri uuesti.

Selline eripära teeb minu arvates seadme normaalse kasutamise väga, väga keeruliseks – kui mitte võimatuks.

 

Nikli keeramine.

See nagu Pbusardo seda tegi see tundub eriline enda piinamine olevat. Ma olen suht kindel, et õige poldi/kruvi kasutamisega saab seda märksa lihtsamalt teha ja ka parema tulemuse. Ma arvan, et varsti tulevad turule ka abivahendid, et need kellel on kaks vasakut kätt saaks asjaga ilusti hakkama.

 

Selleks, et temp control töötaks nii nagu vaja peab ka atide kvaliteet tugeva sammu edasi tegema. Iga takistuse kõikumine lööb seadme rütmist välja. See tähendab, et ati kvaliteet, materjalid ja coili kinnituse kohad peavad olema väga head ja stabiilsed. Kindlasti on vaja mingit paremat meetodit coili kinnitamiseks ... suuremad lamedamad pinnad mis ei käi ringi kruvi keeramise ajal.

Siin on ka kindlasti ka koht kus kvaliteetsed tehase coilid ja kinnitused võivad edukaks osutuda.

 

Minule jäi veel häirima see, et nikliga on maitse teistmoodi. Ma olen ka see kasutaja kes on väga ära harjunud sisse töötanud kanthali ja cottoni maitsega. Uus kanthal coil on alguses ikka väga ebameeldiva kõrval mekiga. Sama lugu on erinevate wicki materjalidega ... silica kohe üldse nagu ei sobi ja sellest ka enamus tehase coilde kõlbmatus minu jaoks. Eks seda peab ise proovima kui erinev see nikli maitse on.

 

Mis mulle väga meeldis.

Tohutult lahe on vaadata kuidas rahulikult saab kuivale coilie kuuma anda ilma, et mingit jama tekiks. See on see koht kus on tohutu tehnoloogi potentsiaal. Ei mingit kõrbemist (Y).

Kui asi toimib saab lisaks dripperitele ka südame rahuga hakata täis metallist ehk kinnised tanke kasutama. Jumala suva palju paagis mahla on kui otsa saab siis lõpeb ka aur ja tuleb ainult juurde valada. Ei mingit vahtimist kas ma olen viimase tilga juures või on veel pool paaki.

 

Nüüd on vaja ära oodata uuringu tulemused mis räägivad sellest, et kas ja kui ohtlik on vedeliku kuumutamine teatud temperatuurist kõrgemale. Kui see osutub isegi natuke ohtlikuks siis on kindlasti temp kontroll ainuke lahendus. Mis iganes meetodil see saavutatakse.

 

Nikkel coil on ka mõnusalt pikk ... ehk siis on palju pinda kus aur saab tekkida. See on ka kindlasti positiivne.

 

Aga nagu Pbusardo ütles... see on tõesti esimene päev... temp controlli potentsiaal on sama tugev kui enne aga teostus tahab veel kõvasti viilimist. Evolve on siis ka mitte kõige paremini käitunud ...

 

See video tegi veel selgemaks, et TC on väga vajalik asi ... aga selgeks sai ka see, et tee mida minna on veel pikk.

 

NB! Arvamus on kirjutatud video põhjal reaalsetel kasutajatel kindlasti teised muljed/arvamused.  

 

Seni kuni on olemas see rekalibreerimise probleem mina seda ei taha omale. Keegi kellel hiina kiibid võiks kommenteerida kas seal sama jama.

 

Edit: sellest ma ka absoluutselt aru ei saa miks peab W ja tempi eraldi sätima. Watid põhja nii palju kui torust tuleb ja tempi alusel reguleerimine tundub plaju loogilisem ja lihtsam lahendus kasutaja jaoks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niklit dry burnida ei soovitata ja mul orikas dna40 kiibiga seda kalibreerimise probleemi ei tunneta, kui siis pigem positiivses mõttes. Kui coil hakkab hapuks minema siis jah tekivad huvitavad takistused, aga see indikaatoriks et vaja kohendada või pesta + vati vahetus. Mul vist vedanud, nikli kõrvalmaitset ei tunne. Pikkus, 8 tiiru ei ole just palju ,10-15 tiiru on liiast minu kogemuse järgi, ei kesta pikalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niklit dry burnida ei soovitata ja mul orikas dna40 kiibiga seda kalibreerimise probleemi ei tunneta, kui siis pigem positiivses mõttes. Kui coil hakkab hapuks minema siis jah tekivad huvitavad takistused, aga see indikaatoriks et vaja kohendada või pesta + vati vahetus. Mul vist vedanud, nikli kõrvalmaitset ei tunne. Pikkus, 8 tiiru ei ole just palju ,10-15 tiiru on liiast minu kogemuse järgi, ei kesta pikalt.

alguses ei tunne kõrvalmaitset ? ca ml siis muutub vedelik õigeks maitseks. kalibreerimise jama ma ka pole tundnud

takistus ka ei kõigu, jama see, et tc ajab peale 1-2 tõmmet närvi. see coil tänu murdumisele 7  keerdu, eelmine kannatas vabalt 3-4 tõmmet otse, siis hakkas loopima :)

peab testima  veel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vati maitse on, sama nagu kanthaliga. Harjutamine teeb meistriks ;) Mul läks ca kuu enne kui hästi hakkas välja tulema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuke nukraks teeb see "mõtlev" aku indikaator... Värske VTC-5ga ehk pool päeva harvemat udutamist. Jah, küll Subtank 0.5 oomise mähisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...