kalajala 39 Postitatud Märts 7, 2015 Eks ta veidi häiriv ole, õnneks saan tööpäeva jagu toimimist ja koju jõudes viskan teise aku sisse, selle kohapealt on magnetiga aku kaas abiks asi. Share this post Link to post Share on other sites
jeesus188 438 Postitatud Märts 7, 2015 tirin ja tirin, sittagi ei tule, ei saa pihta, mõtlesin, et aku tyhi ( see kah suht tyhi), aga paak jummala vaakumis, tyr poleks vist tilka ka välja tulnud ei mingit kärsakat vot see mulle meeldib 1 old reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Trancefly 31 Postitatud Märts 8, 2015 Üks küsimus, kuidas see ni200 patareiga käitub, kõik need sub ohm vajavad mingeid kindlaid patareid jne.. Kui mul on vtc5 siis mis takistusest ma peaksin hoiduma, siis kui ni200 builde teen? Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Märts 8, 2015 VTC5 puhul pole vaja muretseda takistuste jms. pärast - suht tippklassi aku on Share this post Link to post Share on other sites
Trancefly 31 Postitatud Märts 9, 2015 VTC5 puhul pole vaja muretseda takistuste jms. pärast - suht tippklassi aku on Pigem siis ni200 on ohutum kui Kanthal? Share this post Link to post Share on other sites
Trancefly 31 Postitatud Märts 9, 2015 Mis suhtes?ma kuskilt lugesin et ni200 pole üldse sub ohm ja kuskilt ei leia ma ka ni200 battery safety kohta infot. Share this post Link to post Share on other sites
vikat 145 Postitatud Märts 9, 2015 ni200 ongi ainult subohm. Lisaks, ni200 battery safety ehk aku ohutus on sama nagu kanthaliga, ega siis Ohmi seadus ei muutu, madalam takistus+rohkem watte=rohkem ampreid akust. Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Märts 9, 2015 ma kuskilt lugesin et ni200 pole üldse sub ohm ja kuskilt ei leia ma ka ni200 battery safety kohta infot. Sub ohm'iks nimetatakse üldiselt coili, mille takistus on alla 1 oomi. Traadi materjalil pole siin suurt rolli, lihtsalt nikkel kui materjal on oma füüsikalistelt omadustelt juba sellise takistusega, et seda ei mahuta eriti hästi clerosse sisse, kui see üle 1 oomiseks coiliks on keerutatud. Keerde tuleb lihtsalt liiga palju, et saada näiteks 1,5 oomi kokku. E: See battery safety on seotud ainult ja ainult coili takistusega. Nagu Vikat juba ütles, mida madalamaks läheb coili takistus, seda rohkem hakkab vatti saama aku. Coili materjal ei oma siin jällegi mingit tähtsust, sest nii nikkel kui kanthal on 0,5 oomi juures täpselt 0,5 oomi, ei vähem ega rohkem . Share this post Link to post Share on other sites
Trancefly 31 Postitatud Märts 10, 2015 Tänud selgitamast, suht seegane värk.. Share this post Link to post Share on other sites