EMTA 269 Postitatud Veebruar 13, 2015 Sinu mainitud triple twisted coili plaanin samuti lähipäevil ära proovida, tahaks kuskil 1,2 oomi kanti maanduda. Tea, kas teha 0,2 traadiga nagu Sina, aga 7 keerdu või kasutada 0,25 traati ja 9-10 keerdu? Eile proovisin uuesti. Seekord lasin kokku neli 1,5 traati ümber 3mm kaika. Keerde tekitasin ainult viis ja prooviks jätsin keerdude vahele vahed. Lootsin, sest ei oska arvutada sellist süsteemi, et oomid langevad ja ennäe, sain täpselt 1,3 oomi. Kuid aur oli pettumus. Kange kui kurat. Muidu töötab nii nagu peab aga maitse ei ole päris too. Momendil kimun kusagil 10w peal (tavaliselt 13w iStick), sest teisiti hakkab kurgule. Tossu hulk on samas rahuldav või isegi hea. Mulle jäävad tegelikult arusaamatuks erinevate ülevaadete coili keeramised. Keeratakse kaamera ees coil kokku, pistetakse pulk näkku ja siis imalalt naeratava näoga haibitakse tossu orgasmini. Krt, minu meelest, hakkab erinevatel setingutel, coil tööle alles tund kuni päev. Alla selle ei saa uue coili omadustest haisugi ninna. Aga ülevaadetes lutsutatakse uut traati koheselt ja muudkui haibitakse. Eh, äkki jälle mu enda eripäradest tekkinud möödalaskmine, või siis mitte. Kui nüüd K4'ja juurde tagasi tulla, siis homme ma proovin kahte 0,25 traati keerutada ja paugutan umbes 9 keeru juurde. Need peenemad keerud ei ole vist minu jaoks. See ka veel, et kaks kruvi on ikka siga head. Traadi saab mõlema alla kinni keerata vajadusel. 1 vandura reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ukujuline 3 Postitatud Veebruar 14, 2015 Nüüd on mõned päevad K4 kasutuses olnud ja võin anda väikese omapoolse ülevaate. Esimese asjana muidugi tasub mainida kvaliteeti, kui võrrelda üldse kõiki asju, mida oma e-karjääri jooksul olen katsunud, siis see on hoopis teine tase. Alates materjalist endast, täpsed keermed ja detailid Kangeri subi ja Joye D2 pealt üle minnes oli esimeste mahvidega selline tunne nagu oleks see umbes Aga tegelikult on õhuvool täiesti normaalne, arvestades ka seda, et mulle ei meeldigi nii avatud tõmme, nagu nende kahe eelmise puhul, mõne ajaga lihtsalt harjusin sellega. Praegu tundub K4 puhul see täpselt paras olevat. Colili tegemine ja vati paigutamine veel üsna uus asi minu jaoks ja esimene kord ilmselt asi päris hästi välja ei tulnud. Kodus kasutades midagi imelikku ei täheldanud, aga taskus olles hakkas lurisema, ilmselt koonerdasin vatiga. Panin veidi rohkem vatti ja keeran väljas olles ka klapi kinni, ning peale seda lurisenud ei ole. Klapiga on muidugi selline lugu, et ega pärast seda lahti keerata meeles ei ole enne kui aur imelikuks muutub. Pikema kasutamise juures muutub see ehk harjumuseks. Tundub, et "õlised" asjad on ka nüüd minevik. See asi on võibolla rohkem ka osaliselt kasutajas (minus) kinni, aga varem oli see ikka probleemiks, kui jälle avastasid, et näpud kleepuvad. Connectori all on samuti kõik kuiv, varem ikka oli põhja alt pisut märg või vähemalt tilgake plusskontaktil. K4 on siiamaani igalt poolt täiesti kuiv. Minu jaoks väga oluline pluss on ka täitmine, just asi millest olen puudust tundnud. Üsna kohe suutsin ära kaotada plusskontakti isolaatori. Siit ka see, et igasuguse puhastuse ja lahti lammutamise korral tuleks kõik väikesed osad panna kindlasse kohta. Praegu asendab seda üks väike plastikseib, aga see on siiski üsna piiripealne lahendus, kontaktkruvi vajub ühe külje peale viltu, otse lühisesse ei lase siiski õnneks. Ma ei tea kas sellest, aga takistus kõigub pisut. Praegu on mul 1 oomine coil ja vahel näitab 1,2 ja isegi 1,4 oomi, sel juhul olen keeranud lahti ja uuesti kinni, see on aidanud. Nüüd on vaja muretseda üks varuosade komplekt ja plaanis üle minna ka P3 connectorile, 510 on minu arust üldse iganenud asi ja pigem mõeldud ego'dele. Eks siis paistab, kas takistuse kõikumine on pigem tingitud ühendusest seadmega või asja enda probleem. Üldiselt väga rahul ja ei ole tekkinud kordagi mõtet, et ilmaasjata raha raisanud. Share this post Link to post Share on other sites
vikat 145 Postitatud Veebruar 14, 2015 Nüüd on mõned päevad K4 kasutuses olnud ja võin anda väikese omapoolse ülevaate. Esimese asjana muidugi tasub mainida kvaliteeti, kui võrrelda üldse kõiki asju, mida oma e-karjääri jooksul olen katsunud, siis see on hoopis teine tase. Alates materjalist endast, täpsed keermed ja detailid Kangeri subi ja Joye D2 pealt üle minnes oli esimeste mahvidega selline tunne nagu oleks see umbes Aga tegelikult on õhuvool täiesti normaalne, arvestades ka seda, et mulle ei meeldigi nii avatud tõmme, nagu nende kahe eelmise puhul, mõne ajaga lihtsalt harjusin sellega. Praegu tundub K4 puhul see täpselt paras olevat. Colili tegemine ja vati paigutamine veel üsna uus asi minu jaoks ja esimene kord ilmselt asi päris hästi välja ei tulnud. Kodus kasutades midagi imelikku ei täheldanud, aga taskus olles hakkas lurisema, ilmselt koonerdasin vatiga. Panin veidi rohkem vatti ja keeran väljas olles ka klapi kinni, ning peale seda lurisenud ei ole. Klapiga on muidugi selline lugu, et ega pärast seda lahti keerata meeles ei ole enne kui aur imelikuks muutub. Pikema kasutamise juures muutub see ehk harjumuseks. Tundub, et "õlised" asjad on ka nüüd minevik. See asi on võibolla rohkem ka osaliselt kasutajas (minus) kinni, aga varem oli see ikka probleemiks, kui jälle avastasid, et näpud kleepuvad. Connectori all on samuti kõik kuiv, varem ikka oli põhja alt pisut märg või vähemalt tilgake plusskontaktil. K4 on siiamaani igalt poolt täiesti kuiv. Minu jaoks väga oluline pluss on ka täitmine, just asi millest olen puudust tundnud. Üsna kohe suutsin ära kaotada plusskontakti isolaatori. Siit ka see, et igasuguse puhastuse ja lahti lammutamise korral tuleks kõik väikesed osad panna kindlasse kohta. Praegu asendab seda üks väike plastikseib, aga see on siiski üsna piiripealne lahendus, kontaktkruvi vajub ühe külje peale viltu, otse lühisesse ei lase siiski õnneks. Ma ei tea kas sellest, aga takistus kõigub pisut. Praegu on mul 1 oomine coil ja vahel näitab 1,2 ja isegi 1,4 oomi, sel juhul olen keeranud lahti ja uuesti kinni, see on aidanud. Nüüd on vaja muretseda üks varuosade komplekt ja plaanis üle minna ka P3 connectorile, 510 on minu arust üldse iganenud asi ja pigem mõeldud ego'dele. Eks siis paistab, kas takistuse kõikumine on pigem tingitud ühendusest seadmega või asja enda probleem. Üldiselt väga rahul ja ei ole tekkinud kordagi mõtet, et ilmaasjata raha raisanud. Kas sul originaal või kloon? Kui kloon, siis milline ja kust ostsid? Share this post Link to post Share on other sites
Ukujuline 3 Postitatud Veebruar 14, 2015 Kas sul originaal või kloon? Kui kloon, siis milline ja kust ostsid? Originaal. Klooni ei oleks julgenud soetada, isegi kui korralik ülevaade olemas, küll ta minu käes ikka lekkima hakkaks Share this post Link to post Share on other sites
vikat 145 Postitatud Veebruar 14, 2015 Originaal. Klooni ei oleks julgenud soetada, isegi kui korralik ülevaade olemas, küll ta minu käes ikka lekkima hakkaks Orikas jah kindlapeale minek Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Veebruar 15, 2015 Oeh .... K4 maitse ei ole see mis K litel. Peab uue buildi tegema. Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Veebruar 19, 2015 Võtsin portsu ära. Need, kes minu käest K4 soetasid, saavad juurdehindluseta asja kätte Ja kohale jõudsid lõpuks http://spezz.lv/et/tarvikud/428-kayfun-v4-spring-update.html Share this post Link to post Share on other sites
Ukujuline 3 Postitatud Veebruar 19, 2015 Ja kohale jõudsid lõpuks http://spezz.lv/et/tarvikud/428-kayfun-v4-spring-update.html Väga hea, võib loota, et saab takistuse kõikumisest lahti Aga kas spare kit 1 ka millalgi tulemas? Seda plussklemmi isolaatorit oleks hädasti vaja, mille ära kaotada suutsin. P3 connector'i pean vist nagunii mujalt otsima, aga ma mõtlesin, kui isolaatori saaks, siis ei hakkaks kuskilt tellima, kannatab mõnda aega 510-ga ka. Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Veebruar 19, 2015 Spare kit'e hetkel tulemas ei ole - transport on suht kirves(13€) paari jubina võtmiseks Share this post Link to post Share on other sites
Luhasalu 2 Postitatud Veebruar 19, 2015 Ja kohale jõudsid lõpuks http://spezz.lv/et/tarvikud/428-kayfun-v4-spring-update.html Nüüdseks pool tunnikest vigurit katsetanud. Asi toimib Share this post Link to post Share on other sites
Ukujuline 3 Postitatud Veebruar 19, 2015 Spare kit'e hetkel tulemas ei ole - transport on suht kirves(13€) paari jubina võtmiseks Kahju. Aga siis tuleb see jupp ära krabada. Peaks midagi juurde vaatama, natuke narr sihukest pisikest juppi üksi võtta Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Veebruar 19, 2015 Njah võtad natuke midagi juurde... siis avastad, et suts veel ja saab tasuta transa või hakkab mingi soodus toimima ja pärst mõtled kuida siis jälle nii palju pappi läks. Selline tee on mul väga selge ja korduvalt läbitud. Share this post Link to post Share on other sites
k2ldas 1 Postitatud Veebruar 25, 2015 Sain oma gearbesti klooni ka kätte. Kõik tundub solid. Pesin mingi vahendiga ja leotasin juppe enne kui kasutasin, sest tunda oli, et seal mingi tehase õli vms jääki sees. Lekkimist pole veel esinenud, keermed on ideaalsed, tihendid värgid särgid ka korras. Siiani kõik toimib. Tõmmata on küll hea, teine tase kohe. Takistus ka kõigub, mingi 0.03 oomi piires, kuid see mind ei häiri. Julgen soovitada küll, kes tahab hea hinnaga klooni endale osta. http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_127081.html Promo kood: kayfunv4 (saab mingi 16.99 peale hinna) Share this post Link to post Share on other sites
vikat 145 Postitatud Veebruar 26, 2015 Kes tahab pikemat ülevaadet gearbestis müüdavad kloonist, siis üks on näiteks siin http://www.reddit.com/r/electronic_cigarette/comments/2rkzdu/indepth_review_of_kayfun_v4_clone_from/ Share this post Link to post Share on other sites
militar 107 Postitatud Veebruar 26, 2015 panin vedrule selle jublaka vahele, eile toimetas enam-vähem kuid täna jälle jebib. Hea litaka kärsakat annab lõugade vahele kui 1,2 oomi asemel miski 4 oomi lajatab Õhtal aparaat jälle pulkadeks ja uuesti kokku vaatab kas lõppeb see tripper ükskord või ei. Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Veebruar 26, 2015 panin vedrule selle jublaka vahele, eile toimetas enam-vähem kuid täna jälle jebib. Hea litaka kärsakat annab lõugade vahele kui 1,2 oomi asemel miski 4 oomi lajatab Õhtal aparaat jälle pulkadeks ja uuesti kokku vaatab kas lõppeb see tripper ükskord või ei. Vaata ega alumine kruvi lahti pole tulnud. Keera veits peale. Õhuava lahti-kinni kruttimine keerab ka alumise kruvi lahti ja jebla hakkab peale. Share this post Link to post Share on other sites
militar 107 Postitatud Veebruar 26, 2015 Vaata ega alumine kruvi lahti pole tulnud. Keera veits peale. Õhuava lahti-kinni kruttimine keerab ka alumise kruvi lahti ja jebla hakkab peale. Nii oligi ja lisaks vedru ümbrus uputas kõik. Pesin, kuivatasin ja uuesti korralikult kokku ning asi töötab jälle. Nõme värk kui iga 3-4 paagi järel peab põhja pilbasteks võtma ning jublakaid pingutama. Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Veebruar 26, 2015 Mina ei näpigi õhuava. Täitmisel puhun augud pärast puhtaks. Selle õhuava kruttimisega on probleemid kiired tulema. Share this post Link to post Share on other sites
kivi3 225 Postitatud Veebruar 26, 2015 Minu jaoks läks segaseks. Kui õhuava asemel kirjutada vedeliku kontroll, oleks OK. Òhu regullile pääseb põhja lahti võtmata ligi vaid peene kruvikeerajaga, kui center pin (alumine kruvi) eest ära kruttida Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Veebruar 26, 2015 Minu jaoks läks segaseks. Kui õhuava asemel kirjutada vedeliku kontroll, oleks OK. Òhu regullile pääseb põhja lahti võtmata ligi vaid peene kruvikeerajaga, kui center pin (alumine kruvi) eest ära kruttida Vedeliku kontrolli ei ole K4'jal. Õhuava all ma pidasin silmas seda sõrmust mida väljast kruttida saab. Aga jah, K4'ja sisikonnas on veel üks kruvi, mida saab keerata ja millega regullida õhuvoolu. Alumine kruvi (center pin) on see, mida sa näed, kui K4'ja tagurpidi keerad või siis see kruvi mis läheb vastu + klemmi 510 sees. Share this post Link to post Share on other sites
kivi3 225 Postitatud Veebruar 27, 2015 Selle õhuavadega sõrmuse (koos kogu ülemise osaga) kruttimine põhja suhtes avab vedeliku pealevoolu tõmbamiseks või suleb selle täitmiseks.ning vahepealses asendis peaks järelikult piirama vedeliku pealevoolu (selle vahepealse variand katsetamiseks pole vajadust olnud) - seda pidasin silmas vedeliku kontrolli all. Aga eks eestikeelne sõnavara tehnikakaugel inimesel (st minul) on nagu ta on. Kokkuvõtvalt siis sinu eespool antud soovitustest - takistuse kõikumise vastu võib aidata center pini pingutamine ja sina täitmise ajaks vedelikku kinni ei keera, kuna see loksutab center pini lahti. Pärast täitmist puhud läbi. Correct? Center pini pingutamist olen ka ise kasutanud, aitab küll Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Veebruar 27, 2015 takistuse kõikumise vastu võib aidata center pini pingutamine ja sina täitmise ajaks vedelikku kinni ei keera, kuna see loksutab center pini lahti. Pärast täitmist puhud läbi. Correct? Center pini pingutamist olen ka ise kasutanud, aitab küll Täpselt Share this post Link to post Share on other sites
g0nadz 28 Postitatud Märts 1, 2015 Istunud nüüd mingi aja Infinity klooni otsas ja pole paha sõna. Kõikumist olen täheldanud aga seda siis ainult 0.01 oohmi, minu jaoks talutav. Halba pole midagi muud öelda kui see, et saabudes oli ikka paksult machine oiliga koos. Aga eks need kõik tuleb enne korralikult nühkida... Soovitan kes ei raatsi orika hinda välja käia. EDIT: No per*e...Liiga vara hõiskasin. Tegin uue twisted 28 buildi ja kuskil 0.8 oohmi peaks olema. Asi kõigub veits liiga palju juba, 0.2-0.4 Mis se ravi oli lühidalt? Center pini pingutada aga midagi muud ka veel? Share this post Link to post Share on other sites
militar 107 Postitatud Märts 1, 2015 Võta spezzilt see lulla sinna vedru juurde ja asi ants. Share this post Link to post Share on other sites
g0nadz 28 Postitatud Märts 1, 2015 http://spezz.lv/et/tarvikud/428-kayfun-v4-spring-update.html See? Share this post Link to post Share on other sites