EMTA 269 Postitatud Märts 1, 2015 Istunud nüüd mingi aja Infinity klooni otsas ja pole paha sõna. Kõikumist olen täheldanud aga seda siis ainult 0.01 oohmi, minu jaoks talutav. Halba pole midagi muud öelda kui see, et saabudes oli ikka paksult machine oiliga koos. Aga eks need kõik tuleb enne korralikult nühkida... Soovitan kes ei raatsi orika hinda välja käia. EDIT: No per*e...Liiga vara hõiskasin. Tegin uue twisted 28 buildi ja kuskil 0.8 oohmi peaks olema. Asi kõigub veits liiga palju juba, 0.2-0.4 Mis se ravi oli lühidalt? Center pini pingutada aga midagi muud ka veel? Jube hea oleks, kui sa prooviksid seda center pin'i veits peale keerata kui oomid kõikuma hakkavad. Kas kaob kõikumine või mitte? Saaks ühele teemale peaaegu joone alla. Ma tean, et see kruvi krutib end lahti pidevalt. Kontrolli ära ja anna teada, kas oli muutusi. Muidu aga ostad uue vedru, kisud asja lahti ja vahetad vedru ära, ning tegelik probleem laheneb, kuid probleemi lahendus ei pruugi olla vedrus, kuna vedru vahetades sa krutid kruvi nagunii kinni. 1 g0nadz reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
kivi3 225 Postitatud Märts 2, 2015 Ühte asja võib veel proovida. Kui põhi on kaheks osaks lahti keeratud ja õhukruvile juurdepääs vaba, siis kruttida õhukruvi väljapoole, kuni see hakkab takistama põhja kahe poole omavahelist kokkukeeramist (jätta võimalikult väike vahe). Sellisel juhul surutakse õhukruvi tugevalt vastu center pini ja kontakt saab OK olema. Kuna selline lahendus on p***e kaudu kõrvataguse sügamine, tüütu ning ebamugav, siis soovitaks vaid ajutise lahendusena. Minu kloonil see toimis kuni vahetüki soetasin. Share this post Link to post Share on other sites
Kirp 23 Postitatud Märts 2, 2015 kurat hetkel ei toimi mul vahetükk isegi, ja see positiivne kruvi on ka kinni korralikult. vb asi on vedrus, sest pole originaalvedru Share this post Link to post Share on other sites
manjana 31 Postitatud Märts 3, 2015 kas vahetükk on selline muhv? Vedru võiks sellega üldse ära võtta, mingit otstarvet tal enam pole, segab ainult Share this post Link to post Share on other sites
militar 107 Postitatud Märts 3, 2015 sama jupstükk jah, ma jätsin vedru alles. Share this post Link to post Share on other sites
manjana 31 Postitatud Märts 4, 2015 minu vedru (originaal) päris hästi sinna ei mahtunud ja jäi kokku keeramisel takistama -> paha kontakt võtsin ta ära ja nüüd OK Share this post Link to post Share on other sites
g0nadz 28 Postitatud Märts 6, 2015 Jube hea oleks, kui sa prooviksid seda center pin'i veits peale keerata kui oomid kõikuma hakkavad. Kas kaob kõikumine või mitte? Saaks ühele teemale peaaegu joone alla. Ma tean, et see kruvi krutib end lahti pidevalt. Kontrolli ära ja anna teada, kas oli muutusi. Muidu aga ostad uue vedru, kisud asja lahti ja vahetad vedru ära, ning tegelik probleem laheneb, kuid probleemi lahendus ei pruugi olla vedrus, kuna vedru vahetades sa krutid kruvi nagunii kinni. Proovisin, keeran center pini kinni ja kõikumine pea kaob, veits on aga seda talutavuse piires (0.01-0.03 oohmi) aga siis ei saa enam flow controlli keerata, nii kõvasti on nüüd kinni... EDIT: Muide õhukruvi võtsin üldse ära, mulle meeldib kui õhku rohkem, saab enamvähem lung hiti kätte. Share this post Link to post Share on other sites
EMTA 269 Postitatud Märts 6, 2015 Proovisin, keeran center pini kinni ja kõikumine pea kaob, veits on aga seda talutavuse piires (0.01-0.03 oohmi) aga siis ei saa enam flow controlli keerata, nii kõvasti on nüüd kinni... EDIT: Muide õhukruvi võtsin üldse ära, mulle meeldib kui õhku rohkem, saab enamvähem lung hiti kätte. A nah sa seda õhku ikka keerutad ,otsi meeldivaim (eeldatavalt täiesti lahti) asend ja pinguta center pin jäigaks. Share this post Link to post Share on other sites
kotkas1000 1 Postitatud Märts 7, 2015 Ma enda omal sain center pinile jälile siis, kui avastasin, et Kayfarile külje pealt käega natuke survet avaldades muutus coili takistus normaalseks. Nüüd peab lihtsalt iga täitmise ajal klearo maha kruttima, center pini lahti keerama, mis üsna tüütu. Takistus igatahes ei kõigu ja praegu väga rahul selle K4-ga igatahes. Lemmik build on selline: 0,58 ohmi ja 20-25w ja Walci kokteilid ei ole kunagi veel nii pehme, kreemise ja täidlase maitsega minu käes aurustanud. Share this post Link to post Share on other sites
militar 107 Postitatud Märts 9, 2015 Ma enda omal sain center pinile jälile siis, kui avastasin, et Kayfarile külje pealt käega natuke survet avaldades muutus coili takistus normaalseks. Nüüd peab lihtsalt iga täitmise ajal klearo maha kruttima, center pini lahti keerama, mis üsna tüütu. Takistus igatahes ei kõigu ja praegu väga rahul selle K4-ga igatahes. Lemmik build on selline: 0,58 ohmi ja 20-25w ja Walci kokteilid ei ole kunagi veel nii pehme, kreemise ja täidlase maitsega minu käes aurustanud. Tegin sama, tuli 0,6 oomi. Eile eriti ei istunud(liiga vänge)kuid täna juba täitsa meeldiv Share this post Link to post Share on other sites
Guest Postitatud Märts 30, 2015 Tellisin healthcabin.net’st musta värvi Tobeco Kayfun V4 klooni ning asi on krt parem, kui originaal. Kui originaalil on peale 3-4 paagitäit põhi mõnikord vedelikust märg (lurisema pole õnneks kunagi hakanud), siis klooni põhi ainult higistab natuke veeaurust peale 7 või 8ndat paagitäit. Ei leki, ei lurise, keermed on perfektsed ning takistus on raudpolt paigas. Kaasasolnud lisavedru panin orikale Ausaltöeldes kahetsen juba, et originaali peale nii palju raha raiskasin, kuid eks tootjaid peab kah vahetevahel toetama Kohale tuli 26 päevaga ning tollipabereid täitma ei pidanud, kuna pakile oli väärtuseks märgitud 10€. Ainus kloon, mida ma soovitada julgen (tegelikult Ehpro KFL+ v2 oli kah üle prahi) Share this post Link to post Share on other sites
tripp 140 Postitatud Märts 30, 2015 Tellisin healthcabin.net’st musta värvi Tobeco Kayfun V4 klooni ning asi on krt parem, kui originaal. Kui originaalil on peale 3-4 paagitäit põhi mõnikord vedelikust märg (lurisema pole õnneks kunagi hakanud), siis klooni põhi ainult higistab natuke veeaurust peale 7 või 8ndat paagitäit. Ei leki, ei lurise, keermed on perfektsed ning takistus on raudpolt paigas. Kaasasolnud lisavedru panin orikale Ausaltöeldes kahetsen juba, et originaali peale nii palju raha raiskasin, kuid eks tootjaid peab kah vahetevahel toetama Kohale tuli 26 päevaga ning tollipabereid täitma ei pidanud, kuna pakile oli väärtuseks märgitud 10€. Ainus kloon, mida ma soovitada julgen (tegelikult Ehpro KFL+ v2 oli kah üle prahi) Pane palun laiskadele (nagu mina ntx) link ka Share this post Link to post Share on other sites
Guest Postitatud Märts 30, 2015 http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1433_1479 Kes viitsib, leiab guugeldades ka allahindluse koodid. Põhikood on neil ecf, millega saab 3% alla Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Märts 30, 2015 Keegi seda Larger-airflow pin on tellinud? Või on plaan tellida? Eestis vist keegi seda ei paku? Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Märts 30, 2015 Svoemesto enda toodetud samasugune vidin oli mul müügis ja võtsin ka ise kasutusse. Üleme nii, et vahe on minimaalne ja ega sealt mingi nipiga õhuvoolu eriti vabamaks ei saa paraku. Või siis õnneks - kasutan reedest saadik prooviks Subtanki ja kohati see väga vaba õhu liikumine nagu häirib - maitseomadused mu meelest kannatavad. Auru muidugi on hoopis rohkem. Share this post Link to post Share on other sites
old 919 Postitatud Märts 30, 2015 OK. SIis pole mõtet väga proovidagi. Mõõtude järgi oleks nagu lubav ... K4 on minu jaoks ikka väga "umbseks" jäänud Share this post Link to post Share on other sites
tripp 140 Postitatud Märts 30, 2015 http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1433_1479 Kes viitsib, leiab guugeldades ka allahindluse koodid. Põhikood on neil ecf, millega saab 3% alla Huvitav, kas roostevaba on sama hea või on mõnest viletsamast partiist Share this post Link to post Share on other sites
Guest Postitatud Märts 31, 2015 Eks need samalt liinilt tulevad, osad värvitakse lihtsalt mustaks. Share this post Link to post Share on other sites
pioneer 2 Postitatud Juuli 9, 2015 Huvitab, et mis koht on vigane, kui õhuavadest vedelikku välja immitseb. Mul 2 klooni ja ühel tekkis see viga peale 6endat kuud ja teisel tuli välja juba 3andal päeval. Väga ebameeldiv, et tasku ujub ja vedeliku lõhn pidevalt ülepea käib. Loomulikult käib asja juurde ka väga suur oomi kõikumine, kuid sellele ma ravi juba tean. Share this post Link to post Share on other sites
renxnrj 20 Postitatud Juuli 9, 2015 Ülemise otsa tihendid tuleks üle vaadata. Kloonil võib teatud vedelikuga tihend lagunema hakata. Share this post Link to post Share on other sites
Spezz 467 Postitatud Juuli 9, 2015 Tihendid õhtul jah. Mul juhtus sama asi siis kui K4 rannas liiva sisse pillasin ja lahti/kinni keerates krigises liiv vahel. Peale seda lekkis nagu mahlakask. Share this post Link to post Share on other sites
Jaan 74 Postitatud Jaanuar 28, 2016 Keegi veel vanakooli K4ja kasutab? Mul pikalt igapäevases kasutuses ja kõik järgnevad tankid on kappi seisma jäänud. Vahel ikka kasutan midagi, aga välja minnes on K4 alati kaasas. Kui kellegil sahtlis vedeleb ja väga hea hinnaga müüa tahab, olen huvitatud. Kaks on ikka parem kui üks. Kloone ei soovi. 1 manjana reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
renxnrj 20 Postitatud Jaanuar 28, 2016 Olen ka ise mõelnud osta orika kasutatuna ja sõber tahab lite orikat aga küsimus selles, et kuidas sa kindlaks teed kas on originaal v mitte? Mul k4 kloon ja ei kujuta ette kas on võimalik, et originaal on veel kvaliteetsem Share this post Link to post Share on other sites
xiios 96 Postitatud Jaanuar 29, 2016 Tõupaberite olemasolu võiks natuke meelt rahustada, aga ega siis ka 100% kindel ei saa olla, kui just serial pole ära märgitud. Share this post Link to post Share on other sites