Jump to content
E-sigareti foorum

Recommended Posts

Hmm .... 41-42 eri juppi ... pms kuuga kloonid väljas ja hinnad on ka klooni kohta kohe natuke liiga odavad. Mis toimub?
Piltide peal näeb ka suht kvaliteetne välja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas on võimalik, et seekord toodetakse Kayfuni originaale Hiinas ja seetõttu saavad nad kloonid nii ruttu välja (sama tehas äkki isegi?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas on võimalik, et seekord toodetakse Kayfuni originaale Hiinas ja seetõttu saavad nad kloonid nii ruttu välja (sama tehas äkki isegi?)

 

Ma ise ka natuke kahtlustasin seda varianti. Aga netis leviva info põhjal peaks originaalid ikka seekord ka Saksamaal toodetud olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FT kloonil pole esmamulje (pildid netis) põhjal väga vigagi, ootan kommentaare soetajatelt ja siis otsustan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FT kloonil pole esmamulje (pildid netis) põhjal väga vigagi, ootan kommentaare soetajatelt ja siis otsustan.

 

Ma tellisin ära ... eks kui käes siis muljetab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa! see vedru..

Maadlesin DNA40-ga, takistus tantsis 0,4-0,55 vahel. TC viskas välja.

Sikutasin siis vedru pisut pikemaks - 0,29 oomi nüüd ilusti paigas

Muidu maitse ja aur 5+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miinuseks eelmistega võrreldes võib vast märkida osade rohkusest tuleneva üpris ebameeldiva puhastusprotsessi. Ikka kauem võtab pulkadeks harutamine, pesemine ja kuivatamine aega. Iga vedeliku jaoks teda osta ei jaksa ja seetõttu peab seda üsna tihti tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miinuseks eelmistega võrreldes võib vast märkida osade rohkusest tuleneva üpris ebameeldiva puhastusprotsessi. Ikka kauem võtab pulkadeks harutamine, pesemine ja kuivatamine aega. Iga vedeliku jaoks teda osta ei jaksa ja seetõttu peab seda üsna tihti tegema.

Mitmeks pulgaks sa siis ta võtad, kui pesed?

 

Mina isiklikult olen eemaldanud paagi deckist and THATS IT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii ei saa kuivaks ju. Vesi poeb sinna decki ja põhja vahele. Paagi võtan samuti juppideks. Midagi hullu ei ole aga nõks kauem läheb, kui vanemaga.

 

E: täitmine on mõnus. Valasin just 100ml pudelist paagi t@is. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa! see vedru..

Maadlesin DNA40-ga, takistus tantsis 0,4-0,55 vahel. TC viskas välja.

Sikutasin siis vedru pisut pikemaks - 0,29 oomi nüüd ilusti paigas

Muidu maitse ja aur 5+

No NICHT!

Jälle TC väljas. Tegin nyyd uue setupi: ni200 0,29 -  2,5mm x 10keerdu -> 0,33 ohmut

Ja ikka ei võta temperatuurikontrolli taha enam :(

Kas keegi veel kasutab K4 dna40-ga? Toimib?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toimib, oome ajad liiga kõrgeks.

Kena ja stabiilne on kuni 0,18 oomi, sealt edasi kisub ikalduseks.

Eile keerasin just uue coili, kuna vana coili takistus läks üle .24 ja kukkus volt modesse.

Uus coil 0,10 oomi ja super (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saanudki nikliga käima. Keerutatud 0,29 / 5,5 keerdu näitas ikka 0,15 ja läks keskelt punaseks, enne kui lubatud 370F kätte jõudis (panin ka temp allapoole). Ehk siis K4 enda sisemine takistus kõigub mingi 0,2 oomi julmalt. Ja niiviisi DNA40 muidugi ei toimeta. Mdx Svoemesto ütleb: miinimum takistus 1 oom ja maksimum võimsus 20 vatti. Nendest piiridest välja omal vastutusel, valmistaja ei luba midagi. Ja nii ongi :(

 

Tegin nüüd titaanist 0,8 oomise ja sellega TC toimib siiski. 300F panin. Selline lahendus siis.

 

Ah jaa- nikliga läks ikka mehiselt kuumaks ka. Mulle tundub, et me saame sellest teemast veel kuulda...

 

 

Edit: keerasin mahla rohkem lahti, siis küsis kas uus coil - yess! (vaatame mis saab) kõrvetas keele ära  :evil:

oome 1,3 juba! Pärast läks alla jälle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikka sama riist. 510 konnektor on vedruga, teised (Squape, Lemo, Origen, Taifun) on sellega korralikult kontakti saanud.

Ja tõstsin juba +kruvi ühe o-rõngaga, oluliselt miski ei muutunud.

 

Nüüd natuke seisis/jahtus - takistus 0,78. Pealevoolu keeramine praegu seda ei muutnud.

 

Mingi mõte tuli veel - alati  otsitakse mis + kontaktil viga. Aga K4 miinus käib läbi mitme detaili, kas põhja osade vaheline keermeliides ei või mängida?

 

üldiselt on tunne, et kasutades/sisse töötades saab korda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan et kõikuvate oomide saladus on lahendatud. Iseasi mis selle teadmisega nüüd teha.
Põhi maha ja lahti, vedru ja vedru alune mahlast kuivaks pühkida ja jälle kõik nagu peab.
Sinna 510 ühenduse auku kipub vedelikku kogunema.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse

×
×
  • Create New...