Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
vikat

Muji Japanese cotton ehk wickimise vatt (sarnane KohGenDo'le)

Recommended Posts

eu laost?

tellisin ära, kindlustust ei võtnud, ei mäleta kas see kindlustus võrdus tracking või mitte   :D

aga pole harva juhused, kus Eu toode saadetakse ikka chainast     :?

papid rohkem, aga ootad ikka

Ommikul oli tracking postkastis, teele pannakse selle järgi Ungarist. Loogiliselt peaks järgmine nädal kohal olema

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul augustist saadik  tuleb see vatt gearbestist

nii  Aug 27, 2015  pandi teele ja täna sain siis vati kätte  :idea: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tellisin ja sain kätte samal ajal vist

Värvilt on küll selline hall/kirju. Enne oli KGD, see oli palju heledam

Noh, nagu vatt on.. :D

Kehvem ei ole

Siiski-siiski: Bellus on alati tilgakese võresse pillanud, peale täitmist

Nüüd uue vatiga pole seda juhtunud

 

.. ja veel- vana KGD lehed olid suuremad, lõikasin need pooleks ja sai tahti igale asjale praktiliselt

Kui Muji leht pooleks lõigata siis on vatti sättida üsna keerukas -lühike jääb.

Niiet kulub rohkem seega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siiski-siiski: Bellus on alati tilgakese võresse pillanud, peale täitmist

Nüüd uue vatiga pole seda juhtunud

 

 

Ma kardan, et see pole väga vatist sõltuv, vaid uus coil õnnestus paremini, kui vana. Mul läheb ka mõnikord, sama vati puhul, mitu korda wickimist vaja, enne kui Bellus täitimise ajal kuivaks jääb. See lihtsalt pealt täidetavate omapära, et kipuvad kinni keerates surve sisse võtma ja siis surutakse vedelik kõige kergemat teed pidi välja. Tihti juhtuvad selleks kergemaks teeks olema õhuaugud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kardan, et see pole väga vatist sõltuv, vaid uus coil õnnestus paremini, kui vana. Mul läheb ka mõnikord, sama vati puhul, mitu korda wickimist vaja, enne kui Bellus täitimise ajal kuivaks jääb. See lihtsalt pealt täidetavate omapära, et kipuvad kinni keerates surve sisse võtma ja siis surutakse vedelik kõige kergemat teed pidi välja. Tihti juhtuvad selleks kergemaks teeks olema õhuaugud.

 

Tritoni kohta see ei käi, tal lähevad täitmise ajaks mahlakanalid lukku :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: Aga nt. TFV4 puhul on just seda efekti mugav kasutada ajutise lahendusena olukorras, kus vedelik hästi peale ei taha tulla -- vibutan korraks üleval kaane lahti-kinni ja taht jälle küllastunud. Eileõhtune täiuslikuna tundunud taht tãna miskipärast enam nii hästi ei funka, lükkan selle kohendamist hetkel nõnda edasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...