Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Comp

TC- ehk temp control

Recommended Posts

Küsin veel üle kas see normaalne ? Auruga pahasti, ei tule väga.

 

https://www.dropbox.com/s/gnmzfym0rvdnxri/Video%2004-09-15%2021%2004%2011.mov?dl=0

Rohkem kuuma anna, mul sellise takistuse juures ei tee kah eriti midagi. Sellise taksituse peal oli mul alates 270C midagi, samas oli üks coil mul 0,17 oomi, siis selle maksimum jäi sinna 185 kraadi juurde ja see mulle meeldis rohkem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lühidalt - ei ole normaalne. Aga mul oli lemo 2-ga sama jama kui liiga suure VG sisaldusega mahla kasutada. Hetkel on smok TFV4 ja kui sama katset teha, siis 210 kraadi juures watid oluliselt ei kuku kui tõmbamata nuppu alla hoida.

Vaata üle:

1. kas coili takistus näitab ikka õigesti. VT puhul keera clearo otsast ära, lase maha jahtuda, vajuta enne clearo tagasi keeramist korra fire nuppu ja kui küsib, siis ütle, et on uus coil.

2. vaata üle, ega sa liiga palju vatti ei pannud. Võid proovida ka vedelema vedelikuga.

3. kui eelnevast abi pole, osta suuremate mahlaaukudega clearo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peab tunnistama, et tootjate väide, et tc hoiab energiat kokku on üsna tõene. Pani imestama kui kaua 0.13 oomine coil vastupidas versus tava 0,5 coil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keerasin 0,3mm niklist coili, 10 keerdu ümber 0,25mm pulga. Kui esimest korda sisse panin, lukustasin 0,11ohm-iga ära. Sain umbes tunni 160 kraadiga tõmmata, auru normaalselt. Tund hiljem takistus 0,08 ja suurt midagi ei tule isegi 265 kraadi peal. eVic VT ja ego one mega clr coil kasutusel. Kas on võimalik, et mul mingi vuffel nikkel? Tellitud e-dym.pl-st.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vot sellele ootaks ka mina vastust. Sama asi oli originaal nikkelcoiliga, mis oli ego one aurustaja sees ja samuti Eleaf GS Air aurustaja sees. Ise olen jõudnud järeldusele, et nikkel toimib ainult suuremate deckidega aurustajate sees või dripperite sees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keerasin 0,3mm niklist coili, 10 keerdu ümber 0,25mm pulga. Kui esimest korda sisse panin, lukustasin 0,11ohm-iga ära. Sain umbes tunni 160 kraadiga tõmmata, auru normaalselt. Tund hiljem takistus 0,08 ja suurt midagi ei tule isegi 265 kraadi peal. eVic VT ja ego one mega clr coil kasutusel. Kas on võimalik, et mul mingi vuffel nikkel? Tellitud e-dym.pl-st.

Misasi on wuffel nikkel? :)

Kui tegemist on nikliga, siis on nikkel. Kui tegemist on mingi seguga, siis takistus ikka ei hüppaks sedasi, vaid sa lihtsalt paneks oma elu ohtu =)

 

Tehnilisest vaatenurgast on ainus variant - sitt ühendus. Kas siis füüsiliselt või tarkvaraliselt. Kahtlustaks pigem esimest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks selle CLR-i sees on vähe ruumi ka, tuleb uus RBA ära oodata. Kuigi välimuselt ei tahaks midagi muud siia otsa panna. 

Ja walc: Elu ohtu seadmise all pead silmas, et käib pauk või et tõmban kahtlaseid ühendeid sisse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

enamvähem koos on nii, et traadid on kusagilt omavahel vastas?

no siit ka kala, tee vähem ringe või ümber suurema pulga


vabalt võiks paar ringi vähem keerata ja takistuse 0,15- 0,2 kanti lasta lasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellest jah hakkabki takistus kõikuma ja tekivad jamad. TC puhul nii titaani kui ni200 traadiga peavad ringidel olema vahed sees. Ilma vahedeta mikrocoli on ni200 traadiga ka võimalik teha, aga siis peab kõvasti mässama ja hotspotid kuidagi kätte saama, mõni teeb seda dryburnides (mida mina ei soovita), teine aga sätib coili madalatel vattidel kuniks (vähemalt tunde järgi) enam hotspotte pole. Kui vahesid pole, siis võibki nii juhtuda, et takistus on väiksem kui arvutuste järgi võiks olla, sest elekter otsib lühemat teed ning ei läbi kõiki ringe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igaks juhuks mainin, et kasutasin ise ego one mega(head on see sama ego one CLR) ja nikliga probleeme ei esinenud. Traat oli vist umbes sama, aga teistmoodi tegin niipalju, et coili keerasin 3mm läbimõõduga ja 6-7 keerdu. 10 keerdu võib seal natuke paljuvõitu olla kuna ruumi ehitamiseks on vähevõitu, samas kui natuke harjutada, siis sinna 10 keeruga spaced coili ehitamine siiski võimatu ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mind huvitab see same coil, new coil värk. Mis tingimustel ta seda pakub. Keeran uue coili valmis, ei paku seda kunagi. Mõni coil töötab kohe, teine ei hakka ennem korralikult tööle, kui pole saanud sisestada new coil. Üsna frusteeriv või polegi see ilmtingimata vajalik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui clearo maha keerad, siis vajuta korra fire nuppu(ekraanil peaksid nägema teksti no atomizer vms.). Tavalise VT-ga mulle tundub, et ta küsib seda ainult siis, kui uus coil on suurema takistusega kui eelmine. Kui uus on pisema takistusega, siis keerab automaatselt oomid pisemaks ja ei küsi midagi.

Eelnev jutt kehtib mõistagi siis, kui seade on TC reziimis. VW reziimis seda küsimust ei peagi tulema, kuna VW puhul ei ole oluline teada coili takistust toatemperatuuril.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok selge, olen tähelepannud jah, et kui takistus suuremaks kõigub mul, siis küsib. Eks pean üritama korralikemaid coile kerida, vähe hoolsam olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin kah esimest korda nikklit kruttida(26 AWG),13 wrappi ümber 3mm pulga. Evic-vtc mini näitas 0,05 oomi, kiskusin selle välja sealt seest ja tegin claptonist uue coili kuid mod näitab, et pole coili. Keerasin tuksi midagi clearol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...