Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
EMTA

Kayfun v4 takistuse ja vedru probleemide kõrvaldamine

Recommended Posts

Järgnev õpetus kaotab K4'ja takistuse kõikumise probleemid igaveseks. Tegevuse tulemusena kaob ära õhu kontrollimise võimalus ning täitmisel ei saa enam õhuavasid kinni keerata. See tähendab, et peale täitmist peab huulikust lihtsalt sisse puhuma nii kaua kuni lurin kaob ja õhuavad saavad mahlast puhtaks. Edaspidi hakkab K4 hingama ainult täiel rinnal, tuntavalt rohkem avatuna kui eelmised venelased ja Kayfunid.  Kui kellelegi meeldib rohkem selline  kägistatud hingamine, peab leidma takistuse kõikumisele teise lahenduse.

 

Niisiis, et saada lahti oomide töllerdamisest K4'jal, on vaja ainult viite minutit ja paari kruvikat. 

 

Kõigepealt krutime lahti alumise osa.

post-2132-0-79516900-1426149532_thumb.jpg

 

Nüüd on teil vaja mingisugust pisikest kruvikat, millega saaks keerata välja õhukruvi. Mina viilisin vastava kruvika ise kuna minu cloonil on õhukruvi kuuskant.

post-2132-0-55623700-1426149754_thumb.jpg

 

Selle vedruga mida te pildil näete, on nüüd selline lugu, et see tuleb sealt süsteemist jäädavalt eemaldada. Proovige näiteks lutsu sellega visata või saatke humanitaarabina kuhugile kaugele.

post-2132-0-40326700-1426150011_thumb.jpg

 

Õhukruvi jätke umbes putsukarva võrra oma pesast välja paistma.

post-2132-0-22518400-1426150129_thumb.jpg

 

Nüüd eemaldage alumine kruvi (510 contact pin). Kui kruvi on eemaldatud kruttige terve alumine ots kokku. 

post-2132-0-72178100-1426150351_thumb.jpg 

 

Järgmiseks keerake alumine kruvi (510 contact pin) oma kohale tagasi, kui kruvi jääb liiga välja, tuleb tuleb ta uuesti eemaldada ja tekkinud avausest saab õhukruvi natukene sisse poole keerata. Põhimõtteliselt keerate te õhukruvi ja alumise kruvi (510 contact pin) omavahel otsapidi kokku, mis muudab süsteemi tervikuks ja kaotab halva kontakti vooluahelas.

 

Siin pildil jääb kruvi liiga välja

post-2132-0-94764000-1426150830_thumb.jpg

 

Siin on näha, kuidas saab õhukruvi sisse poole kruttida

post-2132-0-46733200-1426150903_thumb.jpg

 

Kui alumise kruvi (510 contact pin) kõrgus on paigas ja korralikult kinni keeratud, võiks lõpptulemus välja näha umbes selline

post-2132-0-94928300-1426151084_thumb.jpg

 

Järgmiseks proovige kas asi endiselt töötab või tegite midagi valesti

post-2132-0-16394200-1426151172_thumb.jpg

 

Kui kõik sujus plaanipäraselt, siis visake Kayfun kokku ja mahl sisse. Head veipimist.

post-2132-0-33062300-1426151241_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu jaoks on mahla kinni keeramine olulisim muudatus üldse. Täidan tihti roolis jne. Seega sobib paremini k4 teemas viidatud õhukruvi fikseerimine. Õhu reguleeringu kaotab aga mahla sulgemise võimalus jääb alles. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu jaoks on mahla kinni keeramine olulisim muudatus üldse. Täidan tihti roolis jne. Seega sobib paremini k4 teemas viidatud õhukruvi fikseerimine. Õhu reguleeringu kaotab aga mahla sulgemise võimalus jääb alles. :)

Ma sama arvan. Kui vedelikukontroll (erinevalt õhust, mida ühe korra elus regullid) kinni panna, siis väga suurt vahet polegi, kas kasutada K2 või K4 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kellele ema kellele tütar. Minu ja nii mõnegi teise puhul, ei oma üldse tähtsust need regullimise võimalused. Kõik avad on max lahti ja elu on lill. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna mulle on vedeliku sulgemine täitmise ajaks oluline, siis tegin nii.

 

DSC_0583.jpgDSC_0584.jpg

 

Põhimõttelisel sama lugu, mis EMTA õpetuses, aga keerasin selle keskmise kandilise mutri enne õhukruvi külge kõvasti kinni. 510 pini keeran läbi põhja sama jublaka külge ja takistus on ka nikliga ideaalne. Paha on see, et enne täitmist / vedeliku kontrolli sulgemist peab 510 pin eemaldada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida ma siis teen kui 510 pini "mutter" pole nelinurkne, vaid ümmargune? Kui keeran alt 510 kruvi, siis sees too mutter pöörleb ja ei anna reguleerida kuhugi poole. Lisaks kogu kupatus logiseb kui RTA kokku panna.

 

Viskan Emajõkke või on lootust?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui rta loksub kokkupanduna detaili nr3 ja nr5 vahelt, siis tuleb pingutada detaili nr9,võib olla valesti keermesse läinud.

Kas sul on build deck ja vedru põhja küljes kinni samal ajal kui 510 pini proovid keerata? Sellest vedrust saab see mutter natuke survet peale ja vbl kannatab keerata.

Skeem on siin http://des.gearbest.com/uploads/2014/201412/heditor/201412221116032153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 ja 5 vahelt jah loksub, vahe jääb sisse.

 

Kas tõesti on võimalik, et mul on läinud kaduma detail 9? Ma pole elusees näinud seda juppi. Mulle tundub et pole kohtagi kuhu see kinnituma peaks, 510 on liiga lühike selleks.

20150617_231657.jpg

 

 

edit: Tuleb välja et 510 kruvil on keere maas, seega vahet pole, enne kui uue kruvi muretsen. Niikauaks jõkke vist.

 

////////////////

EDIT:


Naljapärast käiasin ühe M3x20 kruvi pikkusesse, mis ei sulgeks õhuava ning keerasin õhuava kruvi asemele. 

 

Hetkel miski ei loksu, takistus ei kõigu ja kõik tundub töötavat. 

 

Lisaks käiasin kruvi pea kitsamaks ja lühemaks.

20150618_001134_1_.jpg

 

 

Need jupid jäid üle siis:

20150618_001018_1_.jpg

 

On nüüd väga halb kui pole vasest pin'i?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nr9 on selle mutri ja seibi all. Peaks ikka alles olema kuna põhi ei seisaks ilma selleta koos. Kinnitub nr3 põhja külge läbi nr5 ja nr8 sidudes need kolm omavahel kokku.

Kus kandis asud? Mul on 510 kruvi olemas ja usun et ka teistel siin foorumis leidub neid. Postiga ma saata siiski ei viitsiks

Edit: nägin nüüd et said asja lahendatud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoreetiliselt tahaks, et töötaks nii nagu peab, aga ega suurt vahet vist ei ole. Airflowd tahaks niikuinii maksimumi, ainuke asi ongi see, et ei saa juice controli kasutada. Ma kardan, et originaal kruviga hakkaks sama jama pihta, kuigi proovida tahaks.

 

Tartus asun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina olen saanud pisut kärsakat ainult siis kui panen liiga paksult vatti.Seal on kummalgi pool topelt mahlaaugud,jäta kummastki üks vatiga katmata ja vaata mis teeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

loogika ütleb, et lekkima hakkab 8-)

Mul ei leki ega lurise ja nüüd nädal juba kasutanud 50/50 segu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...