Jump to content
E-sigareti foorum
Sign in to follow this  
Buddha

Minu esimene RDA kogemus!

Recommended Posts

Tere, ma lihtsalt pean seda infot kuhugi jagama ja ei saa enda jaoks hoida :D olen nii hämmastunud tulemusest.

 

 

Proovisin siis ära lõpuks, SteamCrave Aromamizer RDA peal. Tegin dual coil, tulemuseks oli 0.16 oHm, kasutan SS traati 0.4mm. Kindlasti nii ilus coil ei tulnud kui see mis video peal oli kust ma seda tehnikat maha copyisin :) aga ta töötab - mis on peamine. Muidugi põletasin coile enne jne. ja jälgin et amprid ei lähe väga üle 20  -- Lisaks tekkis veel tahtmine täna uuesti coili keerata et teha ilusamad coilid ja saada ehk parem tulemus!

 

Võtsin siis VG baasi (0.0% nic) panin sinna pähkli maitset, ja selle vedeliku tegin ka sama "umbes-moodi" nagu traadi ja wicki xD - ühesõnaga lohakalt esimese korra kohta. Ma ei ole kindel, mitu tilka oleks pidanud maitset panema. Aga pole paha maitse, võiks muidugi palju parem olla!

 

Andsin 50-60W tuld sellele, tulemus on nii mõnus ma ei oska seda kirjeldada :))! Auru tuleb palju, ma ei ole kunagi nii palju auru saanud ennem kui täna - ja ma tean et see RDA ei ole auru tootmiseks just parim vaid pigem maitse jaoks, kuid auru on minu jaoks tohutult, airflow'ga mul üldse probleemi ei ole minule piisav. Sulgesin kõik aknad ja uksed et teha nii palju auru kui võimalik - I'm lovin' it! x)

 

Lisaks on mul veel Nautilus-X paak, mida kasutasin 2 päeva järjest, RDA kogemust ei anna võrrelda Natuilusega. RDA kogemus on 100x parem :)) ja ka huvitavam minu arust. Kuid kasutuse leian mõlemale.

 

 

Kuigi vedeliku sees on 0.0% nikotiini, selline tegevus võtab millegi pärast suitsu nälja ära. Ma ei tea miks aga tunnen et see nii on. Muidugi on mul veel nii palju proovida, teisi maitseid, 0.3% nikotiiniga vedelikku, teistsugusi coile jne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelikult on tegemist siiski RDTA, rebuildable dripping tank atomizer, kui see selleks, eks jah, suuri pilvi saab ka nendega puhuda, kuid mitte nii hulle kui RDA'ga, aga hea näha et kohe aktiivselt proovid, loe, loe, loe, et pärast enda lohakusest midagi endale ei teeks. ;) edu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väike mure on RX200S'iga ja kasutades seda RDTA :) panen küll sealt "SS TC" mode, aga koguaeg resettib ennast VW peale tagasi kui tõmbama hakkan, kas keegi oskab soovitada et miks see nii on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väike mure on RX200S'iga ja kasutades seda RDTA :) panen küll sealt "SS TC" mode, aga koguaeg resettib ennast VW peale tagasi kui tõmbama hakkan, kas keegi oskab soovitada et miks see nii on?

Pinguta coili kruvisd igaks juhuks, äkki on mõni lahti. TC modest visatakse välja, kui seadme arvates coili takistus ei käitu nii, nagu sellisest materjalist coil peaks käituma. Takistus aga näitab aiateibaid reeglina siis, kui see on kusagil lühises või kinnitused on pingutamata. Ati plussklemmi ja modi klemmi vahel võib ka mingi jama olla, võibolla ei saa sealt ka head ühendust, siis äkki on võimalik ati plussklemmi vähe väljapoole keerata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelikult on tegemist siiski RDTA, rebuildable dripping tank atomizer

Mulle jääb mulje, et kasutaja peab silmas just RDA-d -- antud link ja varasemas nõuküsimise teemas toodud kohaliku poe link viitaks nagu dripperi suunas.

 

Pakuks kah, et kas kruvid lõdvalt või traadikeerud puutuvad omavahel kokku. Viimast saab lihtsalt korrigeerida, kui coil natuke küüntega laiali venitada ja uuesti kokku suruda (soovitatavalt uue traadi puhul). Roostevaba traat on vedrujas ning väikesed vahed jäävad keerdudele vahele. Aga milleks seda SS traati on tarvis kuumutada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahetasin coili :) ja TC mode näib töötavat nüüd, ilmselt oligi coil natuke nõrgalt kinni saanud esimese korraga.

 

 

 

Miks sa SS põletad? 

 

Sest see ju kärssab nii vastikult esimesel korral kuumutades x)? Tegin seda selle pärast et videos tehti nii ilmselt :) copy-cat

 

Kas siis ei peaks SS kuumutama enne kasutamist..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul oli sama mure, et SS reziim ei seisnud ei VTC minis ega SX200 sees. Probleem just dual coilidega.
Vahepeal töötas ilusti siis lambist hakkas W reziimi loopima. 
Ja see juhtus alati reeglina kodust väljas ... ehk siis kõige ebasobivamal ajal.

Kruvide pingutamine vahest aitas vahest mitte ... seal ei julge hulluks ka minna kuna kruvid suht väiksed.

Minul oli lahendus selles, et twistisin SS ja Kanthali üheks traadiks (hetkel isegi SS + kanthal clapton) ja mured kadusid.
TC töötab stabiilselt ja reziimist välja ei loobi.
Coile ei kuumuta ja vahed on coilil sees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Buddha, ei pea midagi kuumutama. Pm võid sekundiks vajutada nuppu kui coil valmis, kärsatab su näppude rasva maha heal juhul.  Ega sealt rohkem saagi tulla, sest tc lööb watid alla. Eraldi põletada pole küll vaja, mis iganes moodi sa seda tegid  :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine kord kui uue coili panen eks ma siis proovin mitte põletada enne :)) ja vaatan kuidas toimib

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Mulle jääb mulje, et kasutaja peab silmas just RDA-d -- antud link ja varasemas nõuküsimise teemas toodud kohaliku poe link viitaks nagu dripperi suunas.

Astusin ise ämbrisse. My bad. Vaatasin nüüd millega tegu videos. Pole vaja nii sarnaseid nimesid toodetele panna siis eksju :D

 

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin uued coilid (kolmas kord täna), tulid korralikumad kui esimesed :) kõik on norm sellega. Proovin nüüd paika saada SS TC mode RX200S peal. Sai terve päev juba VW modes kaifitud seda ulme auru juba :D tahaks midagi uut proovida, kuulsin et TC ka säästab akusi natukene.

 

 

----- Display peal ------

Vasakus nurgas on TC SS

Keskel on 315celsius (kas see peaks olema vähem..?)

Power on 50W kohe selle all

0.18 oHmi // vajutamise käigus 14 amprit

 

-- olen kuulnud oHmi lukustamisest, kas ma peaks seda tegema siiski?

Mida ma peaks muutma et saada hea tulemus? Kas oskaks keegi soovitada, kas watte peaks juurde lisama, ja see 315c peaks jääma samuti puutumata? Appi ma olen null siin kohas :)) kuid tahaks aru saada sellest.


Ok, kas see töötab nii:

 

Panen sealt 275c näiteks, ja need 50 Watti seal all tähendavad palju seade maximum tohib anda et seda temperatuuri saavutada, ehk alguses vajutades ta pigem annab 50, ja siis hakkab andma vähem et hoida sama temperatuuri? Kas see ongi kõik? :))

 

Olin segaduses enne kui nägin mingit msg mis ütles "temp protection" arvasin et see ei tööta. Aga tundub et töötab siiski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõigepealt lukusta takistus (coil peab olema jahtunud), selle järgi hakkab mod nö temperatuuri reguleerima. Watte pane niipalju kui sulle sobib, näiteks kui enne vw modis meeldis sulle 60w siis panegi see. Temperatuur võiks natuke madalam küll olla 200-250 celsiust peaks okei olema.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui jäme ja suur coil, mis aeglaselt soojeneb siis on mõtekas TC lasta tööd teha ja W suht kõrgele ajada. See võtab slow start up time ära.
Kui coil mõistlik siis on parem kui saab seade nii et enamus ajast TC piirajasse ei jookse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x coili, kruvikeeraja ümber 5 tiiru, ma arvan et 0.50mm rõngas? traat ise on 0.4mm, kas võiks rohkem tiire proovida? TC pärast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki ikka pool millimeetrit ei ole coili diameetriks? Lõin prooviks neid andmeid steam-engine'sse sisse ja selle põhjal pakuks, et kusagil 2.5-3.0mm diameeter võiks klappida? Või on siiski mingi jämedamat sorti kruvikas?

 

Ma lõin sisse nii:

http://www.steam-engine.org/coil.asp?mat=ss316l&s=dp&r=0.18&awg=26&id=3&ll=6

 

Kui mahub, siis rohkem keerde võiks vast proovida küll, kuna TC SS-traadiga töötavat suurema takistusega täpsemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registreeru või logi sisse

Postitamiseks pead olema kasutaja

Registreeri konto

Loo konto meie foorumisse. See käib kiirelt ja lihtsalt!

Vajuta siia

Logi sisse

On juba konto ? Logi sisse...

Logi sisse
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...